Erbjudanden på Steam

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av nmc:

Är det något att ha eller?

Kan någon uttala sig om nyxquest hållbarhet?

Har inte hunnit testa det genomgående och min dator suger rätt hårt, ska se om jag kan optimera det lite mer och testa det bättre senare.

Ja måste själv lära mig mer om det också

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MrBoysen:

Hur mkt cash har ni lagt på rean? ;D

Jag har lagt runt 700 typ

ca 700kr här med, detta är vad jag köpt under tiden sen rean började:

GTA IV Complete Bundle
Killing Floor Bundle
Neverwinter Nights 2: Platinum
Machinarium
FEAR 2: Project Origin (EU) - Gift
Magic: The Gathering - Expansion 3
Borderlands DLC Claptrap
Borderlands DLC: The Secret Armory of General Knoxx
Runaway, A Road Adventure
Runaway, The Dream of the Turtle (ROW)
Battlefield Bad Company 2 Specact DLC
Battlefield Bad Company 2 Vietnam
Battlefield Bad Company 2 Standard Edition - Gift

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sajmon37:

Jag var på väg att slösa ca. 1500kr på spel, Men så klart var min moder så himla snäll och lånade inte ut sitt kort

Varför använde du inte ditt eget kort? annars kan du skaffa paypal det använder jag skit smidigt

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Entusiast

Köpte GTA IV complete, det är fan sjukt billigt 8,75 euro ist för 34,99

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av dempa88:

Varför använde du inte ditt eget kort? annars kan du skaffa paypal det använder jag skit smidigt

Kraftig åldersspridning på swec, inte alls så självklart att alla har egna kort.

Men för att svara på den viktiga frågan nu Har lagt lite över tusenlappen och då fått hem följande:
Amnesa: The Dark Descent
Star Wars: KOTOR
Neverwinter Nights 2: Platinum
Mass Effect 2 - Digital Deluxe
The Witcher: Enhanced Edition (ROW) (Har redan på skiva, men det är ju så mycket smidigare så här )
Batman: Arkham Asylum GOTY
King Arthur Pack
Overlord Complete Pack
Fallout: New Vegas
Deathspank
Darksiders
Recettear: An Item Shop's Tale
Dragon Age

Och black friday(som nästan får räknas in i julrean enligt undertecknad):
Mount and Blade: Warband
King's Bounty: Collection

Heh, det är nästan så att man kan se vilken spelartyp man är när man kollar titlarna

Permalänk
Entusiast
Skrivet av peo.b:

Kraftig åldersspridning på swec, inte alls så självklart att alla har egna kort.

Men för att svara på den viktiga frågan nu Har lagt lite över tusenlappen och då fått hem följande:
Amnesa: The Dark Descent
Star Wars: KOTOR
Neverwinter Nights 2: Platinum
Mass Effect 2 - Digital Deluxe
The Witcher: Enhanced Edition (ROW) (Har redan på skiva, men det är ju så mycket smidigare så här )
Batman: Arkham Asylum GOTY
King Arthur Pack
Overlord Complete Pack
Fallout: New Vegas
Deathspank
Darksiders
Recettear: An Item Shop's Tale

Och black friday(som nästan får räknas in i julrean enligt undertecknad):
Mount and Blade: Warband
King's Bounty: Collection

Heh, det är nästan så att man kan se vilken spelartyp man är när man kollar titlarna

RPG 4 life hehe.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

100 kronor på World in Conflict:Complete. Det enda jag köpt nånsin på Steam

Permalänk
Avstängd

Cirka 900 kr och daddlar fortfarande om man ska köpa Sim City 4 eller Cities XL 2010, samt Mafia 2, Neverwinter Nights 2 och Audiosurf.

Amnesia Dark Descent.
BioShock 2
Quake
Quake 2
Quake 2 Ground Zero
Quake 2 The Reckoning
Quake 3
Quake 3 Team Arena
Final Doom
Doom 2
Doom 3
Doom 3 Expansionen
The Ultimate Doom
Zombie Driver
Beat Hazard
Arma 2 Operation Arrowhead
Just Cause 2
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto IV Ballad of Gay Tony och The Lost & Damned.
Geometry Wars
F.E.A.R.
F.E.A.R. Extraction Point
F.E.A.R. Perseus Mandate
F.E.A.R. 2 + Reborn
Crysis
Crysis Warhead
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Burn Zombie Burn
The Path
Brothers in Arms Hells Highway
Brothers in Arms Road to Hill 30
Brothers in Arms Earned in Blood
The Void
The Source Project: Episode 1 and 2
S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat
Operation Flashpoint Dragon Rising

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Sajmon37:

För att jag är 14

Skaffa ungdomskort hos Nordea. Med det kan du handla online. Tror åldersgränsen är 13 år och jag har haft det fram tills nu (17 år).

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Blev lagom mycket denna jul då
DeathSpank: Thongs Of Virtue
Rockstar Collection (Gta 1,2,3, vc, sa, 4, ep from lc, manhunt, max payne 1, 2, Midnight Club 2, wild metal contry)
hitman collection (sparade värsta 0.02 euro på att ta och plocka ihop packetet för hand istället för att köpa hela packetet i sig)
Just cause 2
Mirror's edge
S.T.A.L.K.E.R collection (CoP, SoC)
och lilla Torchlight..

Totalt: 701,44 kr!

problemet är att jag väntar på sandy och medan jag gör det så har jag endast min fjuttiga p4a samt en macbook pro och spela på så det har blivit typ 10-13 h torchligt..

Var dock verkligen sugen på Sim City 4 fast missade det >:( problem med steam och ekort m.m. hittade en lösning idag och det var att handla med ekortet via paypal.

Permalänk
Medlem

Ska nog skaffa Audiosurf, Mafia II och Empire & Napoleon Total War. Är dock osäker på den sista, är den något att ha för 25 Euro (hela paketet tydligen)?

Vill gärna undvika att köpa typ 30 spel som jag sedan inte spelar, även om jag inte köpte särskilt många förra julen finns det fortfarande spel som bara legat och skräpat.

Edit:
Äh, drog till med Audiosurf och Mafia II. Har redan köpt en massa andra saker och har Bioshock- och Mass Effect-serierna att spela ut, så kändes som det fick räcka. 15 Euro, 136 kronor. Schysst för en sådan liten summa!

Sajmon:
Annars kan du binda din morsas kort till ditt konto, om du ser till att din mail + kontot inte blir hackat är det säkert. Sen måste hon lita på dig såklart. Jag hade så förut. Funkar även i iTunes bla.
Fast som sagt, då måste du vara säker på att ditt mailkonto inte blir hackat.

Permalänk
Medlem

För mig blev det:

GTA IV: Complete Edition (Äger GTA IV sen tidigare, men inte via steam och ville ha all DLC)
Left 4 Dead 2
Indie 2D Pack (Bara Galcon Fusion är ju värt 40 kr )

Håller med vissa här om att det inte varit så jättemycket intressant på rean, mest gamla spel. Självklart prissänker de ju inte sina storsäljare heller, så som Black Ops.

Funderar på om jag ska köpa nåt mer innan den tar slut också.
Är lite sugen på Indie Fright Pack och massa andra indiespel.

Man borde få mixa ihop 5 indiespel själv för 4,49€

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Slog till och köpte NBA 2k11 som sista spel. Velat ha det sen release men har ändå inte haft tid att spela, men köpte nu när det var halva priset.

Skrivet av raaaz:

Håller med vissa här om att det inte varit så jättemycket intressant på rean, mest gamla spel. Självklart prissänker de ju inte sina storsäljare heller, så som Black Ops.

Rea på nya produkter är ju inte direkt vanligt inom någon form av produktutbud, även om sällsynta undantag förstås förekommer. En del affärer har ju haft nya varor med lockpriser, men då är det en annan form (där man ska dras till butiken och förhoppningsvis köpa andra saker också).

Permalänk

Ja köpte Gta iv complete edition fett nöjd för ca 80 svenska kr så är det ett skit bra paket för helt otroligt pris ! nu är de bara att köpa en fet dator vilket kommer inom kort så klart

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

Var hittar ni GTA IV för 80kr ?!

Visa signatur

Fractal Design North, Intel i7 14700K, ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI, MSI Radeon RX 6900 XT 16GB GAMING X TRIO, Kingston 64GB 5200MHz DDR5, EK-AIO Elite 360 D-RGB, Corsair RM1200x Shift 1200W, WD Black SN850X 2TB Gen 4, Samsung 980 NVMe 1TB, Samsung 960 EVO 500GB

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Skrivet av Cocain94:

Var hittar ni GTA IV för 80kr ?!

De va under jul rean, de hade pris på 8.75 € eller ca 80 svenska kr, men nu när rean är slut kostar de 34,99 € ...

Fett bra pris va 75 % rabbat

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jag som köpte GTA IV när det kostade 80 spänn början på förra året och nu var det 80 spänn för GTA IV Complete edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jooh4n:

Skaffa ungdomskort hos Nordea. Med det kan du handla online. Tror åldersgränsen är 13 år och jag har haft det fram tills nu (17 år).

Great att jag tog mitt ungdoms kort på swedbank då...
Min kompis fick med så han kunde köpa på internet via swedbank, Vet nån hur man får det ? (Jag fick det inte -.-')

Permalänk
Medlem

Vad jag vet behöver man ett kort med tryckta siffror för att handla på internet, då har du även en CVV-kod på baksidan.

EDIT: Dvs. Mastercard, Visa osv.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sajmon37:

Great att jag tog mitt ungdoms kort på swedbank då...
Min kompis fick med så han kunde köpa på internet via swedbank, Vet nån hur man får det ? (Jag fick det inte -.-')

Paypal använder jag

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Är väl inget erbjudande på steam direkt men man kan få Shogun 2 total war & napoleon total war imperial edition för £29.99 totalt och det funkade fint att betala i GBP så strax över 300 spänn för båda spelen va jäkla nice och det är ju steamworks titlar så dom måste man ju aktivera på steam ändå. Så nästan steam-erbjudande.
https://www.getgamesgo.com/catalogue/offer/ShogunPreorderandN...

Betalade med paypal, se till att kontot är verifierat bara annars får du maila support som jag fick göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av dempa88:

Paypal använder jag

Man måste ju ha ett kort dära också, När jag skrev in mitt så blev det ogiltlig :z

Permalänk
Medlem

Går det inte att ansluta swedbanks ungdomskort till e-kort? Annars vore det nog idé för swedbank att införa ungdoms-ekort.

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av A7V:

Går det inte att ansluta swedbanks ungdomskort till e-kort? Annars vore det nog idé för swedbank att införa ungdoms-ekort.

Det går att ansluta ett Maestro till e-kort.
Och Swedbank är kaka när det gäller kort iaf, dom har typ bara Visa Ung.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jag som köpte GTA IV när det kostade 80 spänn början på förra året och nu var det 80 spänn för GTA IV Complete edition.

Jag köpte och GTA IV för 80kr... Funkade att köpa Complete edition iallafall :=)

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sajmon37:

Great att jag tog mitt ungdoms kort på swedbank då...
Min kompis fick med så han kunde köpa på internet via swedbank, Vet nån hur man får det ? (Jag fick det inte -.-')

tror att han använder nog föräldrarnas internetdosa, jag gör så iallafall

Visa signatur

Moderkort: Asus M4A89GTD/USB3 | Processor: AMD Phenom II X4 955 | Grafikkort: XFX Radeon 6870 | Nätaggregat: OCZ Modxstream 600W | Lagring: Hitachi 500GB
iPhone 4 32GB | MacBook Pro 17" (Unibody)
Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Skrivet av ASUSG15:

Jag köpte och GTA IV för 80kr... Funkade att köpa Complete edition iallafall :=)

samma här Funkar hur fint som helst

Älskar Gta iv complete edition, och ännu bättre när de kostar 80 kr haha ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av bujar96:

tror att han använder nog föräldrarnas internetdosa, jag gör så iallafall

Haha, jag får vell försöka

Permalänk
Medlem
Skrivet av A7V:

Går det inte att ansluta swedbanks ungdomskort till e-kort? Annars vore det nog idé för swedbank att införa ungdoms-ekort.

jo för det har jag

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART