Bästa sidan att förboka cataclysm på?

Permalänk
Medlem

Fick mitt ungefär tjugo minuter sedan från Webhallen, i brevlådan.

Permalänk
Medlem

undrar också om man får det i brevlådan, vissa skriver att de får åka till utlämningsställe... hoppas mitt ligger i lådan när jag kommer hem iaf

EDIT: ringde hem, och det låg i lådan...

update
Permalänk

aldrig mer webhallen iaf... har inte ens fått mitt spel IDAG.....köpte av blizzard istället så ska webhallen få sitt tillbaks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robster1986:

aldrig mer webhallen iaf... har inte ens fått mitt spel IDAG.....köpte av blizzard istället så ska webhallen få sitt tillbaks

jag fick mitt sms från posten vääldigt sent idag , runt 1700 .

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5 2600 Mk: ASUS PRIME B450M-A Gpu: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G Ram: G.Skill Trident Z RGB Series 16GB 3200MHzChassi: NZXT H7 Elite Nätagg: FD Power Supply Integra M 650WHd: Kingston SSDNOW A1000 240GB M.2, Samsung 850 EVO SSD 250GB, Samsung SSD 860 PRO SSD 512GB x 2 Skärm: Acer KG241

Permalänk
Skrivet av cirdonia:

jag fick mitt sms från posten vääldigt sent idag , runt 1700 .

Fick mitt sms precis när jag hämtat posten och åkt iväg från stället jag skulle hämta paketet på

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Hade förbokat på Mediamarkt.

Dem matchade priset El-giganten hade samt att man fick en smutt steelseries musmatta med cataclysmdraken på.

Nu är det bara kön kvar

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmr:

Precis vad jag menade, Blizzard har förbjudit företagen att sälja före release, att gnälla på företaget som sen lyder reglerna är ju lite onödigt, eller? Gnäll på Blizzard istället.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Borde köpt på ICA Maxi bara för denna.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

HAA Den va bäst......