Permalänk
Medlem

Overlord 2 - PS3 - 99kr

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

4GB Kingston SO-Dimm till iMacen, totalt 8 nu, är egentligen på håret det med, ska in totalt 16gb en vacker dag men får räcka sålänge

http://www.jespera.se/media/pictures/2010/06/IMG_4800-580x386...

Vad använder du din mac till? Mycket bild- och/eller filmredigering? Även jag har 8GB installerat, haft det sen december. Tror aldrig jag använt mer än 4, men skönt att vara framtidssäker

EDIT: För att vara ontopic så är här mitt senaste "inköp" (hyresrätt, men tycker den passar bra in ändå ) Liten student 2:a i Lund.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Köpte precis en begagnad Ipod touch, 8GB, 2g, 1200:-, frakt inräknat. Bra deal tycker jag

PS. bilden är från blocket, alltså inte jag som tagit den, men den jag köpte.

Permalänk
Medlem

Mappack för Defense Grid - 0,89€

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Varsin sån här till mig och tjejen som vi fick igår. Tar produktbild då jag bara har iPhone kameran, o den suger

http://carolinez.blogg.se/images/2010/ring_93004894.jpg

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Vad använder du din mac till? Mycket bild- och/eller filmredigering? Även jag har 8GB installerat, haft det sen december. Tror aldrig jag använt mer än 4, men skönt att vara framtidssäker

EDIT: För att vara ontopic så är här mitt senaste "inköp" (hyresrätt, men tycker den passar bra in ändå ) Liten student 2:a i Lund.

http://www.afb.se/redimo/jsp/objects_to_let/img/244.gif

Så vi blir grannar alltså? (Kämnärsrätten, eller hur?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Varsin sån här till mig och tjejen som vi fick igår. Tar produktbild då jag bara har iPhone kameran, o den suger

http://carolinez.blogg.se/images/2010/ring_93004894.jpg

Stort grattis

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaite:

Så vi blir grannar alltså? (Kämnärsrätten, eller hur?)

Jajamensan. 13B

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Stort grattis

Tackar :). Försöker vänja mig vid att ha den på mig, man måste ju vara lite försiktig

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Musikälskare

Får säga grattis jag med!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Varsin sån här till mig och tjejen som vi fick igår. Tar produktbild då jag bara har iPhone kameran, o den suger

http://carolinez.blogg.se/images/2010/ring_93004894.jpg

Grattis från mig med!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Tackar :). Försöker vänja mig vid att ha den på mig, man måste ju vara lite försiktig

Guld är väldigt mjukt och även om du skall försöka tänka på att vara försiktig så kommer den att få lite märken i sig.

Jag friade i höstas och nu inför bröllopet i sommar så ser min ring ut som skit, både matt och full med kratrar. Sen har jag väl inte orkat putsa upp den heller.

Men grattis! Mycket skön känsla och sen är det ju aldrig fel med lite bling på fingrarna

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Samsung 1,5TB-disk och Samsung Bluray-läsare.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Grattis från mig med!

Tack

Skrivet av flashen:

Får säga grattis jag med!

tack

Skrivet av Musslan:

Guld är väldigt mjukt och även om du skall försöka tänka på att vara försiktig så kommer den att få lite märken i sig.

Jag friade i höstas och nu inför bröllopet i sommar så ser min ring ut som skit, både matt och full med kratrar. Sen har jag väl inte orkat putsa upp den heller.

Men grattis! Mycket skön känsla och sen är det ju aldrig fel med lite bling på fingrarna

Mm. Men ringen är typ hammrad, inget mönster i sig utan den är random. Så hoppas att den skall se fin ut senare.

Och ja, bling är najs :). Får säga grattis till dig med med bröllop o allt.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Proffsmoddare

Gled förbi Bluray hyllan på maxi och insåg att jag saknade 3st filmer i samlingen så det fick jag genast råda bot på

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

En Vaio och en Desire. Nallen är jag grymt nöjd med men Vaio:n haltar lite ang. kvalitet. Jag har alltid haft IBM/Lenovo förut. Funderade på att testa en macbook först men det verkade vara lite si och så med uppspelning av Blu-Ray, denna fixar både HD-ljud och -bild.

Och så blev det 15% av det här huset. Jag kommer inte att ange pris så ni behöver inte fråga. Ligger i en förort till sthlm.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Sötast

La just en beställning på :

Kräks nästan på mig själv, 2000 kr för ett par jävla hörlurar?

I better get a damn orgasm in my ears for this to be worth it o_O

Det senaste året har jag köpt 2st 600kronors lurar (Har tagit sönder 2 jävla 3.5 mm pluggar på 1 år.
Och innan dess var det 99kronors lurar.

Därför jag har chockat mig själv lite med detta köpet, men vad fan, inga sladdar inget som går sönder?

Permalänk
Medlem

vart beställde du dom i från?

du må skriva en liten recension när du fått dom och provat .)

Skrivet av Allexz:

La just en beställning på :

http://news.kikil.com/images/2009/09/68daa13892rs180.jpg.jpg

Kräks nästan på mig själv, 2000 kr för ett par jävla hörlurar?

I better get a damn orgasm in my ears for this to be worth it o_O

Det senaste året har jag köpt 2st 600kronors lurar (Har tagit sönder 2 jävla 3.5 mm pluggar på 1 år.
Och innan dess var det 99kronors lurar.

Därför jag har chockat mig själv lite med detta köpet, men vad fan, inga sladdar inget som går sönder?

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10171428']Gled förbi Bluray hyllan på maxi och insåg att jag saknade 3st filmer i samlingen så det fick jag genast råda bot på
http://img534.imageshack.us/img534/6121/matrixbd.jpg

Du glömde en

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Sötast
Skrivet av Snotling:

vart beställde du dom i från?

du må skriva en liten recension när du fått dom och provat .)

Beställde dem på dustinhome.

Jupp, får försöka komma ihåg att recensera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

La just en beställning på :

http://news.kikil.com/images/2009/09/68daa13892rs180.jpg.jpg

Kräks nästan på mig själv, 2000 kr för ett par jävla hörlurar?

I better get a damn orgasm in my ears for this to be worth it o_O

Det senaste året har jag köpt 2st 600kronors lurar (Har tagit sönder 2 jävla 3.5 mm pluggar på 1 år.
Och innan dess var det 99kronors lurar.

Därför jag har chockat mig själv lite med detta köpet, men vad fan, inga sladdar inget som går sönder?

De är väldigt snygga! Där är ingen mic va?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Sötast
Skrivet av Martiis:

De är väldigt snygga! Där är ingen mic va?

Nix ingen mic, de klassas väl inte direkt som gaming headset utan ska vara lite finare ljud i dem.

Fick dock köpa en 59kronors mic som jag sätter i tröjan, lite synd ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Yamaha Raptor?

cc?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem

Rysk mellanformat från 50-talet. Lubitel 2.

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Nix ingen mic, de klassas väl inte direkt som gaming headset utan ska vara lite finare ljud i dem.

Fick dock köpa en 59kronors mic som jag sätter i tröjan, lite synd ändå.

Ja, det kan man ju göra. Jag har alltid velat ha ett trådlöst headset, så det får nog bli ett sådant. Du får hårdtesta det lite innan lönen kommer

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastforward:

Nyproduktion i Tullinge för 3 millar, nära?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Holic:

Ser riktigt fint ut! Avis

Får man fråga om pris och vart?

Riktigt fint, okej nu ska vi inte överdriva, huset var helt okej helt klart men riktigt fint vet jag inte, då har du inte sett en riktigt fin villa.

Bara min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkAndreas:

Riktigt fint, okej nu ska vi inte överdriva, huset var helt okej helt klart men riktigt fint vet jag inte, då har du inte sett en riktigt fin villa.

Bara min åsikt.

Du vet inte speciellt mycket om hur man beter sig socialt? Har du Aspergers kanske?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Proffsmoddare

Nej då jag glömde inte den eftersom jag anser att Animatrix suger fullkomligt och inte är värd att lägga pengar på Tecknat är för barn (personlig åsikt )

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Sötast
Skrivet av Derox:

Du vet inte speciellt mycket om hur man beter sig socialt? Har du Aspergers kanske?

HHAHAHAHHAHAHHAH

Jo, för du Derox, du vet ju verkligen hur man beter sig social, det har vi ju sett sedan oktober 2004

Så jävla roligt, för du är ju verkligen rätt person till att säga något sådant.