World of Warcraft-tråden del 6

Permalänk
Avstängd

Tänkte wowa lite smått igen under sommaren och undrar om man hittar speltid billigare än på wow-europe.com?
Nån säker sida där man kan köpa gamecards billigt med paypal eller mastercard?

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fo'shizzle:

Tänkte wowa lite smått igen under sommaren och undrar om man hittar speltid billigare än på wow-europe.com?
Nån säker sida där man kan köpa gamecards billigt med paypal eller mastercard?

Jag brukar köpa: WEBHALLEN.com - World of Warcraft - 60 Days Game Time Code (Card) (EU Version) (Download only) får du den direkt till din e-post, slipper du vänta och betala frakten

Permalänk
Skrivet av Mr.Snark:

Jag brukar köpa: WEBHALLEN.com - World of Warcraft - 60 Days Game Time Code (Card) (EU Version) (Download only) får du den direkt till din e-post, slipper du vänta och betala frakten

yepp yepp,håller med,enkelt och praktiskt:)
dock så tar det ju 1 timme innan själva koden kommer=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Efter 1års uppehåll med wow så har jag funderar på att börja igen, och då undrar jag vad ni kan rekommendera att lira / vilken server, det är trist att lira helt ensam så en vänlig guild hade varit nice, Jag lirade mycke pre-tbc Rogue med fullt T3 osv men nu funderar jag på en caster, några rekommendationer?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av topfuel:

Efter 1års uppehåll med wow så har jag funderar på att börja igen, och då undrar jag vad ni kan rekommendera att lira / vilken server, det är trist att lira helt ensam så en vänlig guild hade varit nice, Jag lirade mycke pre-tbc Rogue med fullt T3 osv men nu funderar jag på en caster, några rekommendationer?

Bästa tipset jag kan ge är att vänta tills cataclysm kommer efter sommaren.
De ska göra stora ändringar på klasserna då.

Permalänk
Medlem

Har precis tagit upp spelet igen med min styvbror men vi vill byta server föra tt börja på ny kula. någon som kan recommendera en bra PVE server, (horde) att köra på ?

Permalänk
Medlem

Någon som lirar på Talnivarr? Har gjort en guild där, den heter SweClockers... Bara att joina om man vill.

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obbe:

Samma som här
The World of Warcraft Armory - Obbe @ Aszune - Profile

Själv då? Inte för att jag har så stor koll på alla man har spelat med genom åren men fort gjort det är nån man känner igen.

Nataniel hette min nelf huntard. Känner inte igen dig men kommer ihåg guilden.

Permalänk

För er som lirar Alliance på Argent Dawn så är ni varmt välkomna till min guild Ludicrous Speed, (blev nyligen guild master då dåvarande konverterade till horde). Vi skulle behöva lite aktiva spelare så att vi kan komma igång igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av topfuel:

Efter 1års uppehåll med wow så har jag funderar på att börja igen, och då undrar jag vad ni kan rekommendera att lira / vilken server, det är trist att lira helt ensam så en vänlig guild hade varit nice, Jag lirade mycke pre-tbc Rogue med fullt T3 osv men nu funderar jag på en caster, några rekommendationer?

Har inte spelat braaa länge, suger börjat komma efter rogue men ska vänta till Cataclysm kommer. Tycker du borde vänta också. Måste du absolut spela så köp en Shadowpriest eller Mage.

Goblin rogue kommer bli såå COOL

Permalänk

måste säga att min palla nu har blivit rätt så bra.
har skapat en massa armours och vapen till den med BS och jag kan äntligen,trotts att jag suger så enormt på det,ha en chans i PVP.
var en 80 horde som bankade på mej,gjorde inte så mycket skada,healade mej själv och gav igen,iof så förlorade jag tack vare att han fick backup,men utan backupen så skulle han ha varit chanslös.
första gången i wow som man verkligen känner att man äntligen har en chans mot motståndare som ligger på samma nivå och som har någolunda bra gear själva:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Leter efter en bra frost speck.. de problem är att jag inte vet vart jag ska sätta den sista poängen..

ska jag sätta den i Black ice (5/5 då) eller i Chill of the grave (1/2 då)

kör främst 25man icc och har "hyfsat" gear
The World of Warcraft Armory - Nivres @ Executus - Profile

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vad tycker ni, ska vi köra en egen forumavdelning för WoW? Antar att 100K+ inlägg totalt kräver någon slags organisation.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Vad tycker ni, ska vi köra en egen forumavdelning för WoW? Antar att 100K+ inlägg totalt kräver någon slags organisation.

Kan SC2 ha egen del så borde wow också ha en faktiskt, go for it!
Kommer säkert bli en hel del snack nu när Cataclysm börjar närma sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

yepp yepp,håller med,enkelt och praktiskt:)
dock så tar det ju 1 timme innan själva koden kommer=/

Förutom då man har raid om 1,5h. Då tar det helt plötsligt 9h för koden att komma -.-

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Vad tycker ni, ska vi köra en egen forumavdelning för WoW? Antar att 100K+ inlägg totalt kräver någon slags organisation.

Yes det tycker jag. Så slipper folk bli griniga om någon startar en wow-tråd utanför denna med

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Precis, speciellt inför expansionen kan det vara bra om man kunde göra nya trådar när man hittat något kul, utan att folk blir sura

Visa signatur

*-'

Permalänk
Geeks
SweClockers

Då låser vi jättetråden en gång för alla. Passa på att skapa specifika trådar i den nya forumavdelningen så vi får lite snurr och organisation på saker och ting. Kör hårt!

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015