Permalänk
Medlem
Skrivet av folke123:

Angeånde disskussionen däruppe. Att säga att du skulle gå 10-0 som Terran är bara löjligt.. Och att säga att reaper rushes inte funkar är också löjligt.
Reaper rushar funkar mot bra spelare, inte alltid men ibland. Det är en av flera fungerande terran öppningar

Varför är det löjligt att säga att jag kan gå 10-0? Jag har 26-2 i 2on2 just nu.

Permalänk
Medlem

Såg precis det här!

Webhallen:
Förbokningserbjudande. Till de kunder som förbokar StarCraft 2 ingår access till Betatestet av spelet, kod samt instruktioner mailas ut inom 24 timmar efter du förbokat ditt exemplar. Om du redan har förbokat spelet kommer din kod således att mailas ut enligt ovanstående tidsram. Mycket nöje

WEBHALLEN.com - StarCraft II (2) - Terrans: Wings of Liberty inkl förbokningserbjudande

Permalänk

Beställt

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knaris:

Såg precis det här!

Webhallen:
Förbokningserbjudande. Till de kunder som förbokar StarCraft 2 ingår access till Betatestet av spelet, kod samt instruktioner mailas ut inom 24 timmar efter du förbokat ditt exemplar. Om du redan har förbokat spelet kommer din kod således att mailas ut enligt ovanstående tidsram. Mycket nöje

WEBHALLEN.com - StarCraft II (2) - Terrans: Wings of Liberty inkl förbokningserbjudande

Bästa inlägget i tråden!

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Varför just nu när jag åker iväg i över en vecka!? VARFÖR FÖRST NU?!?

Permalänk
Medlem

Tackar! Beställt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knaris:

Såg precis det här!

Webhallen:
Förbokningserbjudande. Till de kunder som förbokar StarCraft 2 ingår access till Betatestet av spelet, kod samt instruktioner mailas ut inom 24 timmar efter du förbokat ditt exemplar. Om du redan har förbokat spelet kommer din kod således att mailas ut enligt ovanstående tidsram. Mycket nöje

WEBHALLEN.com - StarCraft II (2) - Terrans: Wings of Liberty inkl förbokningserbjudande

sweeeeet!!!

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Hur länge har det funnits uppe? Beställde direkt när jag såg det !

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Skönt att man redan förboka direkt efter man såg att de som förboka på EB fick beta erbjudandet kände på mig att webhallen skulle få ett liknande erbjudande

Permalänk

Men hur är det med servrar? Kan man bara möta folk i Europa eller är det globalt?

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk

Bokat:d::d:d

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

Åhh, jag har fortfarande inte fått min betakey som det stod på webhallen. Har visserligen inte gått 24 timmar då, men 17 timmar iaf och ingen nyckel.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Åhh, jag har fortfarande inte fått min betakey som det stod på webhallen. Har visserligen inte gått 24 timmar då, men 17 timmar iaf och ingen nyckel.

Fick min precis nu, bokade 5 min före mitt inlägg ovan.

Permalänk
Medlem

Replays från HDH Invitational tävlingen:

YouTube - HDH Invitational

Permalänk

Fick min direkt

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

Fick min för ett tag sen, la beställningen 17.45 igår

Permalänk

Beställde 21.30 igår och fick min 09.05 imorse, riktigt snabbt. Aldrig handlat på webhallen innan,väldigt nöjd

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk
Medlem

Jag har lagt till betan på mitt battle.net-konto men i starcraft 2 så kan jag inte logga in ändå för det står att mitt konto inte har access till betan

EDIT: Det kanske skiljer på enUS och enGB, hehe lol....

Permalänk
Medlem

Beställde min för en stund sen tog ca 30min - 1h fan va jag ska spela ikväll!

Permalänk
Medlem

Någon som vill köra lite övnings matcher, lägg till mej

Sen tycker jag att SC2 pressar GPU mycket då man typ måste köra med 100% fan speed för att hålla temps under 90C.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Skrivet av Orici:

Någon som vill köra lite övnings matcher, lägg till mej

Sen tycker jag att SC2 pressar GPU mycket då man typ måste köra med 100% fan speed för att hålla temps under 90C.

Jag kommer knappt upp i 60c med 25% fanspeed.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Åhh, jag har fortfarande inte fått min betakey som det stod på webhallen. Har visserligen inte gått 24 timmar då, men 17 timmar iaf och ingen nyckel.

Fick den nu idag innan lunch Jippi!

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Har fått min nyckel också. Stämplar snart ut och då är det raka vägen hem till datorn som gäller!

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk

edit: mitt fel...märkte inte efter ett litet tag innan jag fick en varning om att man mx fick boka 1st...inte 5....

Permalänk
Medlem

Då har man bokat spelet

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Har fått koden...vad gör jag nu? ska jag klicka på: Item Code Redemption ovanför mina spel? och där skriva in koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bakemonster:

Nu:
E8400 (X3110men,samma som E8400'an)
2gb DDR2 800mhz
GT220
40gb Intel G2

Flyter på finfint i mediumisch
Hade en E5300 1tb Greenpower, segade ner när det blev för mycket units.

Sitter på 7.2mbit mobilt bredband, och funkar fint att spela på det med

Alright, får fasen dra med burken å prova här då med

Kan vara så att det är lite swappande som ställer till det för mig då, trots 6gb. SC2 brukar suga i sig ungefär 2.

Edit: Tidigare har det flutit på riktigt bra med det mesta på ultra i 1920*1200.

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk

Bara jag som fastnar på patchandet?
Den installerar samma patch nummer 10) om och om igen:S
Vad är felet?

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

Spelat 3 h, en hårdlåsning och en Bluescreen hittills, W7. :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjagrisen:

Bara jag som fastnar på patchandet?
Den installerar samma patch nummer 10) om och om igen:S
Vad är felet?

Nej den installerar alla 10 st patchar men visar bara patch 10 notesen

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"