Permalänk

Ni som inte gillar extrem överklockning kan scrolla ner snabbt som fan nu.

Skulle inhandla ett 20l kärl för flytande kväve:

Blev dock lite mer, en SS gjord av tim, en till termometer och ett 1kw Zalman agg.

Samt en två stegs cascade.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Ny TV

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Ni som inte gillar extrem överklockning kan scrolla snabbt som fan ner nu.

Skulle inhandla ett 10l kärl för flytande kväve:

Blev dock lite mer, en SS gjord av tim, en till termometer och ett 1kw Zalman agg.

Samt en två stegs cascade.

Köpte du SSen och en termometer till mig?
Du har inte lust att länka nån prisvärd termometer? Börjar bli dags att göra en inköpslista då inköpen måste spridas ut

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Vad är det för LG-modell?

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

vad är det för lg-modell?

lg 60pk550n

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Ni som inte gillar extrem överklockning kan scrolla snabbt som fan ner nu.

Skulle inhandla ett 10l kärl för flytande kväve:

.

Blev dock lite mer, en SS gjord av tim, en till termometer och ett 1kw Zalman agg.
.

Samt en två stegs cascade.

g

Kan man köpa flytande kväve som privatperson? ;O vad ska privatpersoner ha sånt till? förutom detta då

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Kan man köpa flytande kväve som privatperson? ;O vad ska privatpersoner ha sånt till? förutom detta då

Ja, det kan man.
När vi köpte så fick vi ett kärl som inte var tätt (ska inte vara det). Man får vara noga med hur man transporterar det för om den välter så kan det bli jobbigt i bilen.

Vi skulle ha det till att triangelmärka en häst. Det görs hos veterinären men vi fick ta med oss kvävet själva.
Dagshyra på kärlet också så det får man lämna tillbaka snabbt.

Permalänk
Medlem

Införskaffade nya mörkläggningsgardiner så jag kan se på film / sova även när solen skiner utanför

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vart har du köpt tv-bänken? letar efter något liknande

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av likkwiq:

Vart har du köpt tv-bänken? letar efter något liknande

Europamöbler:)

http://www.em.com/web/mobler_vardagsrum_mediamobler/Webb/Prod...

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Ni som inte gillar extrem överklockning kan scrolla snabbt som fan ner nu.

Skulle inhandla ett 20l kärl för flytande kväve:

http://i21m/albums/cc168/Evil_AnAnAs/IMGP3630.jpg

Blev dock lite mer, en SS gjord av tim, en till termometer och ett 1kw Zalman agg.
http://i212.phobums/cc168/Evil_AnAnAs/IMGP3622.jpg

Samt en två stegs cascade.

http://i212.p68/Evil_AnAnAs/IMGP3623.jpg

*Dreggel*

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hjälpte mamma med att hämta lite möbler på en second-hand butik. Hittade denna ljuvliga sak. Den skall användas som chassi för ett projekt under sensommaren eller hösten. Får se hur det går

Permalänk
Medlem

Fick det bli, skönt o ha en ny mp3-spelare då min förras skärm har gett upp, och wifi på medelstor skärm är ju bara positivt ^^

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

HTC Desire

Nöjd än så länge.

Permalänk
Medlem

Ännu mera prylar till bilen. Coilovers och 6st tändstift. Ligger en hel hög med andra prylar brevid som också ska monteras.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Avstängd

Passade på att uppgradera hemmanätverket.

Linksys WRT320N

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

Då min bil är lite mörkrädd tänkte jag att den skulle få lite ljus till hösten. Passade på att köpa lite lampor. Ev skall en till av modellen i mitten köpas men det får jag se senare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

5 stycken Scythe Slipstream Slim, ett antal fangrills, en momentanknapp och ett Lian Li V1000.

Permalänk

Köpte mig ett MSI p35 neo2 men efter att ha pillat bort ett klistermärke hade jag köpt mig ett p35 Platinum
Köpte även en e1200 som syns på bilden men närbild kändes onödigt... Har inte testat sakerna än då jag saknar kylare men imorgon ska de förhoppningsvis vara igång.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

http://pici.se/pictures/large/wgjDjSeWF.jpg

Köpte mig ett MSI p35 neo2 men efter att ha pillat bort ett klistermärke hade jag köpt mig ett p35 Platinum
Köpte även en e1200 som syns på bilden men närbild kändes onödigt... Har inte testat sakerna än då jag saknar kylare men imorgon ska de förhoppningsvis vara igång.

Va?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av J0hAnN48:

Du ser att det står p35 Platinum med vit text på bilden? Där satt ett rött klistemärke med texten p35 neo2.
Var alltså ett p35 platinum som de sålt som ett neo2 genom att placera ett klistermärke över texten som är tryckt på moderkortet.
Har sett samma sak på flera olika tillverkare och modeller men det är alltid trevligt med en positiv överraskning:)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Snåla jag har äntligen köpt nåt
Min pryl-craving är aningen stillad.
F.ö. väldigt nöjd med dessa lurar, jag kan förstå varför de har stannat kvar på marknaden i 25 år

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Själv förstår jag inte dessa Porta-lurar. Köpte ett par impulsivt, och tyckte inte ljudet var alls så där bra.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Skrivet av Leeloo:

Själv förstår jag inte dessa Porta-lurar. Köpte ett par impulsivt, och tyckte inte ljudet var alls så där bra.

Gillar inte heller porta-lurarna. Sitter förjävla kasst och ljudet är inte alls märkvärdigt. Tacka vet jag Philips SHE-xxxx
in ear lurar. Haft fyra olika och vart lika nöjd med alla, synd bara att hundarna å katterna här hemma tycker det är kul att bita på dom

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Gillar inte heller porta-lurarna. Sitter förjävla kasst och ljudet är inte alls märkvärdigt. Tacka vet jag Philips SHE-xxxx
in ear lurar. Haft fyra olika och vart lika nöjd med alla, synd bara att hundarna å katterna här hemma tycker det är kul att bita på dom

Jag tycker att de sitter för jävla bra
Men sen har de hög impedans också så min cappade iPod spelar mycket högre i dessa än orginal-lurarna.
Och då är dessa ändå öppna.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

en burk matt svart färg fast de blir fler imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag tycker att de sitter för jävla bra
Men sen har de hög impedans också så min cappade iPod spelar mycket högre i dessa än orginal-lurarna.
Och då är dessa ändå öppna.

Jag tycker också dom är väldigt bra, men jag brukar inte använda hörlurar för flera tusen så jag vet väll inte om det är nån skillnad

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Jag tycker att de sitter för jävla bra
Men sen har de hög impedans också så min cappade iPod spelar mycket högre i dessa än orginal-lurarna.
Och då är dessa ändå öppna.

Bara du är nöjd så är det väl bra Jag har bara använt in ear så jag är väl van med det

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Bara du är nöjd så är det väl bra Jag har bara använt in ear så jag är väl van med det

Det stod mellan dessa och Spark plug, men porta tog övertaget både på bas, snygghet och bekvämlighet
Spark kan i många fall se jävligt äckliga ut när man använt dem.
Jag tyckte om sonys örsnäckor förr, men de verkar tyvärr ha sjunkit i kvalité

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Casemod-mästare

fick hem lite fina prylar till datorn för ca en vecka sen