Permalänk

Fel på iphone 3GS

Tja! Jag har en iPhone 3gs som ja har haft i ett år nu och jag har aldrig varit så nöjd med en mobil innan och den har fungerat utmärkt tills för ca 2 veckor sedan då den började hänga sig i olika lägen o leka lite "disco" o är lite småseg. och när den hänger sig så kan de ta flera timmar ( upp mot 10-12h) innan den släpper och då käkar den batteri o blir väldigt varm.
jag har provat återställa och uppdatera den i itunes ett par gånger men de hjälper inte.

Så tänkte kolla med er här inne om det är någon som har något förslag på vad ja kan göra eller vad som är fel eller så.
kanske ska säga också att garantin har utgått precis innan detta hände.

Tacksam för svar!

Mvh
Christian

Permalänk

Jag har också en iPhone, är också riktigt nöjd med den, jag hade problem med min telefon ett tag förut men det var dock något fel på SIM-kortet! Jag är nog helt ute och cyklar nu efterosm att jag inte vet vad själv problemet sitter i. Men jag tog en tandborste och borstade jättelöst bort allt damm som satt i intaget där man sätter in laddningssladden och stängde av den ett tag. Sen fungerade det. Vissa problem finns det lättare lösningar än vad man tror. Jag hoppas att du får till telefonen. Jag hade dock väldigt tur att jag hade tecknat en hel försäkring på telefonen så första gången den gick sönder så fick jag en helt ny!

Visa signatur

De är bara en sjuk grej.

Permalänk

hehe okej okej, ja asså ja tror de är nåt större problem med min tyvärr!

Permalänk

Jo det tror jag också när jag läser vad du skrev först. Men försöka är ju aldrig fel. Det är ju så drygt med iPhone att man inte kan öppna självoch kolla för då bryts ju garantin helt!

Visa signatur

De är bara en sjuk grej.