Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Nya sakerna :)

Nya sakerna :)

Smexigt kort.

Måste säga att kortet påminner väldigt mycket om Asus Formula kort.

Skrivet av puppisen:

Måste säga att kortet påminner väldigt mycket om Asus Formula kort.

Sen är ju Asrock en avstickare i den lägre prisklassen från Asus med så Praktiskt taget samma företag, mer eller mindre.

Fint

Skrivet av IDX:

Sen är ju Asrock en avstickare i den lägre prisklassen från Asus med så Praktiskt taget samma företag, mer eller mindre.

Asrock är självständigt numera.

Skrivet av pecill:

Asrock är självständigt numera.

asrock jobbar ihop med asus däför att det är dess dotterbolag, asrock är precis lika bra som vilket asuskort som helt fast på olika beroende saker !, jag köpte själv detta kortet men har nu lämnat tillbaka det , hoppas jag får mitt i mars som dem lovade mig (kskz_91)

Lägg till lite beskrivning om delarna och mer info!

tänkte själv köpa samma moderkort till min nya SB-rigg innan sata-nyheten kom. är det ett bra kort, är du nöjd? vad tycker du fattas?

Skrivet av neot:

tänkte själv köpa samma moderkort till min nya SB-rigg innan sata-nyheten kom. är det ett bra kort, är du nöjd? vad tycker du fattas?

Jag är helt klart nöjd inga problem så länge problem så länge du använder sata 6.0 , använder ssd och 2 andra hdd på 6.0 , och SB funkar klockrent , klockat till 4.6 ghz och ligger runt 40* i load med h50.

alla värkar äga ett asus m4a89gtd pro/usb3 !?

Skrivet av ultimadriver:

alla värkar äga ett asus m4a89gtd pro/usb3 !?

Det är ett bra moderkort Helt klart värt pengarna.
Så det är inte så konstigt att alla har det ^^