Permalänk

Minecraft?

Hej undrar om någon skulle kunna dela med sig av sitt Minecraft account? Har tyvärr inget PayPal account och har heller inga pengar på fickan just nu! Vill spela online med kompisar så behöver ett account, och deras går ju inte om jag ska spela med dem!! Mycket tacksam om någon skulle kunna dela med sig!!!

//Fredde!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Be mamma om 100kr istället för här tycker jag

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

Be mamma om 100kr istället för här tycker jag

Jo fast, har inget PayPal och min mamma vill inte skaffa ett Och dessutom ni kan ju spela sammtidigt som jag spelar, bara på en annan server!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

Vad vinner vi på detta och hur ska vi veta att du inte snor accountet?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Skrivet av mille666:

Vad vinner vi på detta och hur ska vi veta att du inte snor accountet?

Nr1 Du vinner att du är en god människa, Karma
Nr2 Jag har absolut ingen anledning till att ta ditt account då jag bara vill spela helt enkelt.
Nr3 Kommer snart med en Bygglogg till forumet! Kan ju vara värt att dela med sitt minecraft acc ju!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

jag gör såhär
Minecraft

du spelar gratis. inte riktiga men fortfarande minecraft. och bara singleplayer. skaffa eget. man kan inte lita på människor över internet idag.
skulle du lägga ut dina steam-uppgifter om jag vill testa ett spel du har?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Skrivet av mille666:

jag gör såhär
Minecraft

du spelar gratis. inte riktiga men fortfarande minecraft. och bara singleplayer. skaffa eget. man kan inte lita på människor över internet idag.
skulle du lägga ut dina steam-uppgifter om jag vill testa ett spel du har?

Det går väl att spela multiplayer på classic också?

Permalänk
Medlem

Jag behövde då inget paypalkonto för att köpa det. Jag fyllde bara i kortuppgifterna de bad om

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Skrivet av 1mike20:

Jag behövde då inget paypalkonto för att köpa det. Jag fyllde bara i kortuppgifterna de bad om

Va gjorde du sa du?

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk

Jag använder också paypal som 1mike20. Dock har jag E-kort från Swedbank som är sjukt underbart. Men paypal är det bara att lita på.

Permalänk
Skrivet av 1mike20:

Jag behövde då inget paypalkonto för att köpa det. Jag fyllde bara i kortuppgifterna de bad om

Samma för mig! Fungerade perfekt!

Om du vill att någon ska dela med sig av sitt acc måste du ha en jävligt bra anledning, varför skulle någon göra det till en random person på ett forum?

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

spela classic

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av E_maN:

om man nu kan vara inloggade 2 på minecraft som du säger så gör de med polarna?

This.

Permalänk

Du behöver inget paypal konto för att köpa minecraft...

När du kommit till paypal sidan för att betala trycker du på:
"Don't have a PayPal account?
Use your credit card or bank account (where available). Continue"

Problem med att läsa eller?

Permalänk
Medlem

Det kanske går att köpa ett spendon Kort för 30 kronor på pressbyrån så kan du lägga in pengar. sen lägger du in pengarna på Paypal från ditt spendon kort. Tror det funkar men inte säker.

Permalänk

Dåligt scamförsök säger jag bara.

Permalänk
Medlem

Ge en hundring till en polare så köper han det åt dig?

Visa signatur

Laptop >.>

Permalänk
Medlem

TS: Det finns tusentals lösningar som är bättre än att fråga på ett forum och tro att någon ska ge dig sitt konto som det har KÖPT för sina PENGAR. Är du så extremt snål att du inte vill lägga 100 kronor på ett spel du vill ha?

Annars kan du alltid gå med i den nystartade sidan Minecraft News - The Front Page där de just nu delar ut minecraftkontos varje gång de får hundra nya medlemmar!

Permalänk
Skrivet av cyberkyckling:

Samma för mig! Fungerade perfekt!

Om du vill att någon ska dela med sig av sitt acc måste du ha en jävligt bra anledning, varför skulle någon göra det till en random person på ett forum?

Skrivet av Mo0rbid:

spela classic

Skrivet av ajp_anton:
Skrivet av Lullebulle:

Du behöver inget paypal konto för att köpa minecraft...

När du kommit till paypal sidan för att betala trycker du på:
"Don't have a PayPal account?
Use your credit card or bank account (where available). Continue"

Problem med att läsa eller?

Skrivet av f0kke:

Det kanske går att köpa ett spendon Kort för 30 kronor på pressbyrån så kan du lägga in pengar. sen lägger du in pengarna på Paypal från ditt spendon kort. Tror det funkar men inte säker.

Skrivet av Anilusion:

Dåligt scamförsök säger jag bara.

Skrivet av Phemo:

Ge en hundring till en polare så köper han det åt dig?

Skrivet av krippe91:

TS: Det finns tusentals lösningar som är bättre än att fråga på ett forum och tro att någon ska ge dig sitt konto som det har KÖPT för sina PENGAR. Är du så extremt snål att du inte vill lägga 100 kronor på ett spel du vill ha?

Annars kan du alltid gå med i den nystartade sidan Minecraft News - The Front Page där de just nu delar ut minecraftkontos varje gång de får hundra nya medlemmar!

Som sagt jag tänkte inte scamma. Och som jag skrev har jag inte råd med 100;- just nu... Och anledningen till att jag inte hade läst om det bara går med PayPal är för min polare sa "Det går bara med PayPal så du måste skaffa det isf" Ha en bra dag, ni verkar vara lite arga

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddechr:

Jo men det är ju skillnad på att ge ut steam acc och minecraft acc, då minecraft acc kan båda vara inloggade och spela på! Dock ej på steam! Så troligtvis hade något tagit ens steam acc om man gav ut det! Men nu är det annorlunda ellerhur? Dessutom för att jag ska kunna ta ditt minecraft acc behöver jag väl din Mail + lösen?

Vari ligger skillnaden? Tror du vi är dumma på riktigt eller?

Permalänk
Medlem

Har du inte 100kr ska du inte spela minecraft! Då ska du skaffa dig ett jobb! Sen kan du skicka dina MineCraft uppgifter till mig så kan jag sno accet från dig. Hade du spenderat denna tiden på att tigga på stan eller skura golv åt dina föräldrar så hade du säkert fått ihop dina pengar. WTF

Visa signatur

Custom Built Chassis|CM Silent 1000W Mod|Asus P6X58D-E|i7 930@4.2ghz ht on| 6Gb Corsair Dominator @1604MHz| Evga & Zotac Gtx 470 SLI @ 800,1600,1674 & Asus 8600gt physX dedicated| WD Green 1Tb+1Tb WD Black sata 3 +1Tb extern|Intel SSD 80Gb X25-M G2|Logitech MX518 & G15| H2O|Shure SRH840
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223280

Permalänk
Skrivet av freddechr:

Skillnaden ligger i att det kan vara 2 inne på ett minecraft och spela, alltså finns det absolut ingen anledning att "hacka" ett Mc acc...

Man sparar 100kr om man scammar

Permalänk
Skrivet av freddechr:

Skillnaden ligger i att det kan vara 2 inne på ett minecraft och spela, alltså finns det absolut ingen anledning att "hacka" ett Mc acc...

Tror du helt seriöst att någon bara lånar ut sitt acc som de själva har betalat för och riskerat att bli av med det bara för att du säger att du inte ska sno det? Nej knappast, så vill du kunna spela med dina kompisar så får du helt enkelt köpa spelet!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Du kan väl bara fråga dina kompisar om dem kan köpa ett konto. sen ger dem 100kronor i handen? Hur svårt kan det var?

Permalänk
Medlem

eller fråga en polare om du får låna 100kr av dem tills du har pengar ,efter som du skrev "inte just nu..." så lär du la ha 100kr senare, eller som de andra säger, fråga morsan eller farsan lite snällt för 100kr, brukar alltid gå juh

eller gör som alla andra gör när de vill ha nått men inte har råd. vänta.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

igen, spela classic! Har du inte pengar så spela gratisversionen. Jag fattar inte vart problemet ligger
------------
vad gör tråden i mmo-forumet?

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av freddechr:

Men jag har ju obegränsad tillgång oavsätt vad, så länge inte den riktiga ägaren av accet byter lösenordet...

Varför vill du ha ett konto då om du nu har obegränsad tillgång?

Permalänk
Musikälskare

Vi diskuterar seriöst över 100kr? Jisses...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Eftersom dina kompisar har köpt spelet, borde väl dem kunna köpa det till dig? :s

Permalänk
Medlem

Anmäld. Folk har sagt nej du fortsätter tjata om din oskyldighet. Ett nej är ett nej, du är relativt ny reggad.
Du har ju kompisar som kan köpa det åt dig om dom nu har paypal. Ner och skura golven så har du dina 100 kr o ge dom till polarn så köprr han säkert.