Permalänk
Medlem

Uppdatering och lite annat

Såg precis mitt "senaste" galleri och såg att det var inte många rätt där. Därav tänkte jag skapa ett nytt galleri. Dessvärre är inte min trogne vän Morris även känd som "100kg katten" eller "katten gustav" längre vid liv. Så känns väldigt tomt vid datorplatsen nu för tiden.

Har 3 datorer under mitt skrivbord men använder i stort sett bara en av dom.

Den jag använder mest innehåller följande:

AMD Phenom II x2 550 @ 3.42Ghz
Gigabyte 790X-UD3P
4GB ddr2 Corsair
Asus 4870 512mb
Hårddiskar : 200Gb + 320Gb + 500Gb blandat Seagate och Western Digital
Corsair H50
Corsair TX650
och detta är inbakat i ett HAF 932

Load temps-
CPU: 40°C
GPU: 53°C

Andre datorn (bra att ha om brosan kommer över och vill lira något)
Intel E7400
Asus P5Q-E
2GB ddr2
X1950Gt där jag tryckt på en 120mm fläkt
Samsung 500Gb
Random 400W nätdel
Zalman 7000 AL-CU kanske?

Tredje datorn:
AMD Athlon2400+
Socket A moderkort
768Mb ddr1
Geforece 2 och om jag fixar en kylare så även ett 9600XT
2st 40GB hårddiskar maxtor tror jag?!
Random 400W nätdel

Min tv hörna innehåller följande prylar:
Samsung 46" C535
Onkyo 508
Wharfedale Emerald Mk 4 Center
Wharfedale Diamond 7 x 4st
Audio Pro sub evidence
Ps3 slim 120Gb

Uppdatering och lite annat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Pluspoäng för Heineken plattan i tv-bänken Finns ingen bättre sort. Stilrent och snyggt chassi, Lian Li e kvalitet! 9P!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

42tummare som står där?

Alltid bra att ha en liten backup klistermärkes dator som man nästan kan ge bort tilll någon som behöver en burk lol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Pluspoäng för Heineken plattan i tv-bänken Finns ingen bättre sort. Stilrent och snyggt chassi, Lian Li e kvalitet! 9P!

Get your hands off my Heine :P!! Det är sjukt härligt att ha nära till Tyskland!

Skrivet av Robeliboban:

42tummare som står där?

Alltid bra att ha en liten backup klistermärkes dator som man nästan kan ge bort tilll någon som behöver en burk lol.

46" till och med, hehe. Ja det är kanon! och att det är delarna från min första egna dator gör att den har lite större värde för mig dessutom. Annars hade den nog varit slängd eller såld för längesen. hehe

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Get your hands off my Heine :P!! Det är sjukt härligt att ha nära till Tyskland!

46" till och med, hehe. Ja det är kanon! och att det är delarna från min första egna dator gör att den har lite större värde för mig dessutom. Annars hade den nog varit slängd eller såld för längesen. hehe

Tror fan aldrig jag sett nån med ölen så nära TV'n förut Men va fan, det gäller att vara orginell ju!
Cleant galleri som sagt!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Tror fan aldrig jag sett nån med ölen så nära TV'n förut Men va fan, det gäller att vara orginell ju!
Cleant galleri som sagt!

Hehe, det ända som saknas är kylarsprejen så man har kall öl också, eller att fixa ett litet kylskåp!, hehe

Men tack så mycket

Visa signatur