Dustin rapporterar rekordförsäljning av datorer

Permalänk
Melding Plague

Dustin rapporterar rekordförsäljning av datorer

Under de första sex månaderna i år sålde Dustin över 100 000 persondatorer. Det är en ökning med 44 procent jämfört samma period förra året.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

grattis dustin!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Kul med en markant ökning!

Permalänk

Kul för dem även om jag bara handlat där en gång

Permalänk
Medlem

galet mycket på ett halvår bara.

Permalänk
Medlem

Bara att gratulera, sjukt mycket under såpass liten tid. Väldigt trevlig butik, nevertheless.

Permalänk

Förvånar mig inte egentligen, med så pass bra priser och så bra service så vore ju något annat väldigt märkligt.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Avstängd

bara de skaffar gratis frakt vid köp över 500kr så...

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

tycker inte dustin har speciellt bra priser, är aldrig billigast på det jag kollar på ^^ de ska vara snabba har jag hört dock

Permalänk
Medlem

Kul att se att det går framåt för Dustin, hoppas det går liknande för fler försäljningssajter,

Visa signatur

🖥️ | Ryzen 3800X | Radeon 580X | 32 GB | +3 TB SSD

“Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.” - George Carlin

Permalänk
Avstängd

sämst kundservice enligt mig

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

bara de skaffar gratis frakt vid köp över 500kr så...

De hade det en gång i tiden. Ingen aning varför de tog bort det ...

Som student har jag alltid gratis frakt från Dustin Home dock.

Permalänk
Hedersmedlem

och ibland en del bra rabatter...