Permalänk
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jäkla fin förstärkare du har, farsan hade/har en likadan (om jag inte ser helt fel vill säga)

Permalänk

"ok"

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

helt värdelöst, "eeh fan jag lägger upp något för det är ball" eller hur tänkte du?

Permalänk
Medlem

Sweet! Jag har A-676 förstärkaren och bara den spelar enormt bra! 878an måste vara brutal!

Permalänk
Medlem

Nice förstärkare, varit sugen på en 858 ett tag, modellen över denna(konstigt nog?).
Sitter på en HK670 idag men vill testa nått med lite mer kräm.
Hade dock varit lite roligare galleri om du hade lite text i det

Permalänk

hej , jag gjorde lite fel när jag laddade upp bilder (he he)det vart en tråd istället,men ljudmässigt så vart det rigtigt bra ,kör med xonar e st ,878:an, och dali ikon2 .dali passade bra med ett klart och fint ljud och basen är rigtigt bra. hittade lite på blocket. ursäkta missen

Permalänk

Lite fel forum va?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Skrivet av olleoktan:

hej , jag gjorde lite fel när jag laddade upp bilder (he he)det vart en tråd istället,men ljudmässigt så vart det rigtigt bra ,kör med xonar e st ,878:an, och dali ikon2 .dali passade bra med ett klart och fint ljud och basen är rigtigt bra. hittade lite på blocket. ursäkta missen

Va? Vad menar du? Det är lixom meningen att det skapas en tråd för vajre galleri man skapar.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk

ja dom skulle , var det tänkt ,postas till tråden : posta dina 2 kanals grejer (20-4) ljud . men som sagt.

Permalänk

Förlåt men det måste vara dagens största fail. Såklart att det bildas ett galleri när man trycker på just bilda galleri. Självklart så kommer ju inte bilderna på nåt skumt höger att hamna i den tråden, det säger sig själv.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Wow! lätt en 10a! detta galleriet gav så mycket

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Fortfarande bättre galleri än när någon postar några bilder på en standard lap-top