Permalänk
Medlem

STALKER: Clear Sky

har sökt efter "stalker", "clear sky" och "s.t.a.l.k.e.r.", men hittade inga sökresultat som visar att nån annan har gjort en sån här tråd här. Därför skapar jag denna och frågar er, är det någon här som spelar den ruggigt sköna multiplayer-delen i STALKER: Clear Sky?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Har för mig att den är lika död som originalets multiplayer(?) så nej!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Du har för dig om mycket du, Mupp3n. När jag är inne i Clear Sky, så hittar jag en hel del servrar, men det hade varit kul o spela med eller mot några härifrån.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Det är ju bara ryska serverar lol.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Det är ju bara ryska serverar lol.

So? Det är servrar...

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Det händer att jag spelar ibland - bryr mig inte om vilken server jag går in på...bara den har låg ping och några spelare...

Det finns trådar om alla spelen redan...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
Det händer att jag spelar ibland - bryr mig inte om vilken server jag går in på...bara den har låg ping och några spelare...

Ah, okey Men visst hade det varit kul o slå ihop en hel drös med SweClockers-medlemmar, samlade på en o samma kanal på Ventrilo eller nått, o spela med eller mot varandra?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
Det finns trådar om alla spelen redan...

Jag vet, men inte i den här sektionen av SweClockers. Jag drar upp en fråga om Clear Sky som handlar om dess multiplayer-del och den är den enda i hela den här forumsdel

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.