En mapp med mapparna AMD64 och i386 har dykt upp.

Permalänk

En mapp med mapparna AMD64 och i386 har dykt upp.

En mapp med ett namn liknande "F484848585HDDS9923" har dykt upp på min fil-partion. Och i mappen ligger det ytterligare två mappar ; AMD64 och i386.

Frågan jag har är då ; Varför har den hamnat där , och varför kan jag inte ta bort den.

Ända jag gjort som jag kan tänka mig har någonting med den mystiska mappskapelsen är att jag gjorde en systemåterställning.

Skulle vara super om jag kunde få lite hjälp.

Permalänk

Någon som kan assistera ?

Permalänk
Medlem

Jag har samma sak på min dator, lagt sig på en av hårddiskarna helt plötsligt, värsta är att det inte bara är 1 mapp utan 6st olika med massa konstiga saker i, vad är det för något?

Permalänk
Medlem

undrar jag med^^

Permalänk
Hedersmedlem

Det brukar vara tillfälliga mappar iom en eller annan uppdatering, som tyvärr inte tagits bort automatiskt.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

En sak är jag ganska säker på, amd64 = 64 bit i386 = 32 bit det är vanligt när du installerar drivrutiner eller programvara att båda mappar extraheras fast den endast behöver innehållet i en utav mapparna. Så troligen ligger inget där som används nu utan antagligen var det en engångs grej. Boota med linux och ta bort tycker jag är ett bra alternativ. Tänk på att spara den någonstans ifall ifall den skulle ha betydelse.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Boota med linux?
Grejen är det att när jag försöker flytta eller ta bort nån av mapparna kommer det upp "Cannot delete filterpipelineprintproc.dll Access is denied. Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use" Ska jag formatera hårdisken?

Permalänk
Medlem

Bli ägare över mappen och all dess innehåll så kan ni sedan ta bort mappen.

Permalänk
Medlem

Hur blir man det då?

Permalänk
Hedersmedlem

Testat att starta i felsäkert läge och ta bort den då?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Ska testas