Nybliven Wii ägare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonsson9
Som extrem nybörjare. Får man fråga vad en nunchuk är och vad motionplus är?

Motionplus: http://www.webhallen.com/prod.php?id=97232

nunchuk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=66208

Bara å läsa texterna för produkten så förstår du vad det är

Endel spel kräver både nunchuk & moten.
Tex wii sport, så finns det boxning. då är nunchuk vänster & moten höger näve.

så viftar man för kung och fosterland.
Tills grannarna får syn på en och undrar om man är mentalt skadad när man står och viftar framför TVn. =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Nybliven Wii ägare.

Lider med dig faktiskt!

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon10
Nybliven Wii ägare.

Lider med dig faktiskt!

Har precis införskaffat zelda twilight princess. Ska bli roligt att prova nån som vet om ocarina of time som man kan köpa via VC går att spela med remote + nunchuk?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion
Har precis införskaffat zelda twilight princess. Ska bli roligt att prova nån som vet om ocarina of time som man kan köpa via VC går att spela med remote + nunchuk?

Du kan gå in på spelet i fråga innan du köper och kolla alla kontroller-alternativ som funkar till just det spelet.
Jäkligt skönt att man kan göra det faktiskt då jag själv köpt en classic controller till mitt Wii och vill veta vilka lir som den funkar med innan jag köper.

Permalänk
Medlem

kan rekomendera classic black kontrollen.
galet skön med lite grepp i näven.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |