Permalänk
Medlem

Grafikproblem?

Hej!

Har en dator som är lite underlig på alla sätt, men nu gäller det att första starten av datorn när den har varit avstängd så blir det ett lila, grönt (Några mer färger:P) flimmer i vissa spel, men såfort jag startar om spelet eller om jag ändrar och ändrar tillbaka grafiken i spelet så är spelet som vanligt igen? Vad fasen kan det vara?

/Marco

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

ingen som vet vad det kan vara?

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

hoho???

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fauster
Hej!

Har en dator som är lite underlig på alla sätt, men nu gäller det att första starten av datorn när den har varit avstängd så blir det ett lila, grönt (Några mer färger:P) flimmer i vissa spel, men såfort jag startar om spelet eller om jag ändrar och ändrar tillbaka grafiken i spelet så är spelet som vanligt igen? Vad fasen kan det vara?

/Marco

Jag hade något liknande problem, vi skickade in den på service och när vi hämtade ut den så stod det på kvittot att de hade ersatt moderkortet

Permalänk
Medlem

Okej, men jag vill få det till att det är Grafikkortet för dessutom LAGGAR min data enligt Spec nedan när man kör full grafik på t.ex L4D2, COD4MW2, FALLOUT3, TOMB RAIDER... Kan inte köra full grafik på nått utan LAGG, är inte det märkligt med min Dator? :/

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

hoho?:P

Visa signatur

/M