Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Mystik överhettning problem eller annat. "Engelsk text"

Permalänk
Medlem

Mystik överhettning problem eller annat. "Engelsk text"

borta !

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Avstängd

ok och du tror att man ska orka läsa igenom hela denna uppsats som dessutom är på engelska. Ja jag hoppas någon orkar så du får din hjälp.

edit: hoppade in på denna tråd bara på en slump och fick hela hjärtat i halsen då jag såg texten. Samtidigt så vet jga att folk på sweclockers inte orkar läsa igenom all text.

Mitt tips är att samanfatta allt ochlägg ner dom punkter han vill ha hjälp med lägg åxå upp dessa punktvis

edit2: vet din kompis om hur man använder sig av punkter.?? okej att jag har problem att skriva ut dom ,men oftast är det på mindre meningar blir som om man skickar ett sms för att spara på medelandets längd

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
ok och du tror att man ska orka läsa igenom hela denna uppsats som dessutom är på engelska. Ja jag hoppas någon orkar så du får din hjälp.

edit: hoppade in på denna tråd bara på en slump och fick hela hjärtat i halsen då jag såg texten. Samtidigt så vet jga att folk på sweclockers inte orkar läsa igenom all text.

Mitt tips är att samanfatta allt ochlägg ner dom punkter han vill ha hjälp med lägg åxå upp dessa punktvis

edit2: vet din kompis om hur man använder sig av punkter.?? okej att jag har problem att skriva ut dom ,men oftast är det på mindre meningar blir som om man skickar ett sms för att spara på medelandets längd

fniss du är rolig du, stämmer väl säkert som du säger, anser inte svårt att läsa igenom detta, dock beror det väl på att jag pratar engelska på support dagligen.

får se om jag kan göra det tydligare eller lättare för er andra

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hurrai ?
fniss du är rolig du, stämmer väl säkert som du säger, anser inte svårt att läsa igenom detta, dock beror det väl på att jag pratar engelska på support dagligen.

får se om jag kan göra det tydligare eller lättare för er andra

Det är svårt att läsa igenom eftersom styckesindelningen är åt helvete samt att du har totalt sex punkter i hela texten. Hört talat om "wall of text" och "tl;dr"? Ursäkta men du får nog lägga manken till lite för att få hjälp

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Det är svårt att läsa igenom eftersom styckesindelningen är åt helvete samt att du har totalt sex punkter i hela texten. Hört talat om "wall of text" och "tl;dr"? Ursäkta men du får nog lägga manken till lite för att få hjälp

+1

Det är inte förståelsen det är fel på, det är svamlandet som gör att inlägget är oläsligt.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hurrai ?
borta !

och sen plockar man inte bort inlägg sådär

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

Nej det gör man inte så vi får hålla extra koll på hurrai ?...

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM