vilka spel klarar den här bärbara datorn av?

Permalänk
Medlem

vilka spel klarar den här bärbara datorn av?

Jag hade tänkt köpa denna datorn för att ha till mediaproduktion, och att spela lite spel på (Så som wow och cs 1.6)
tror ni den klarar det? helst lite mer avancerade spel också.. skickar med en länk till den här nedan

http://webshop.multitech.se/PartDetail.aspx?q=p:2555328

Permalänk

Skämtar du med mig eller? den kommer att klara de flesta spelen galant. Har själv en liknade fast långsamare processor. Den daton klara alla spel jag har testar på den utan problem. Så du kan vara lugn

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem

Kan av egen erfarenhet säga att wow har den INGA problem med. Då min kompis "nästan" har en sådan allting likadant, förutom ett 4650 grafikkort, som är snäppet sämre än ditt t o m. Så wow borde iaf flyta på riktigt bra. Kan tyvärr ej säga något om några andra spel :/

Permalänk
Medlem

Det var nämligen den med det bästa grafikkortet jag hittade

Permalänk

Jag har samma grafikkort på min bärbara kan bara hålla med om det är grymt. Maxar Eve online när jag kör det på den

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem

sen skadar det ju inte med blurayläsare och ddr3 minne

Permalänk
Medlem

Hejsan!:) jag har haft min acer 8935:a i ett tag nu och jag tycker den är riktigt grym!:)

Har aldrig haft en bärbar innan men jag trivs väldigt mkt med den!:) jag har spelat css och fallout 3 på den och dom spelen funkar väldigt bra...

tror inte du kmr bli missnöjd. tror det här är den bästa datorn för dom pengarna.