Bra spel framöver

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Bah, ni nämner ju bara neddummade konsollportningar.

Blommor märks knappt medan koskiten bredvid stinker..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas starkt på Max Payne 3, men även Mafia 2, Diablo 3, Starcraft 2, HL2:EP3 och Portal 2. Sen om de kommer ut imorgon eller om två år är en annan sak, men jag längtar!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Jag hoppas starkt på Max Payne 3, men även Mafia 2, Diablo 3, Starcraft 2, HL2:EP3 och Portal 2. Sen om de kommer ut imorgon eller om två år är en annan sak, men jag längtar!

Åh vad jag också längtar efter EP3 och Portal 2. EP3 ska väl släppas under nästa år har jag för mig och ett andra portal har ju iaf blivit bekräftat men man kan ju undra när?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem

Portal 2 låter skoj ja

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JagHeterFelix
Åh vad jag också längtar efter EP3 och Portal 2. EP3 ska väl släppas under nästa år har jag för mig och ett andra portal har ju iaf blivit bekräftat men man kan ju undra när?

Ja, pulsen ökar med några tiotal varje gång jag tänker på Portal 2. Portal var ju läskigt bra.
Portal Prelude finns ju i alla fall, om man behöver lite Portal-knark.

Vi får hoppas på att Portal 2 kommer snart!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Ja, pulsen ökar med några tiotal varje gång jag tänker på Portal 2. Portal var ju läskigt bra.
Portal Prelude finns ju i alla fall, om man behöver lite Portal-knark.

Vi får hoppas på att Portal 2 kommer snart!

Mm sen kan man ju ägna sig åt att speedrunna portal (bra mycket lättare än HL1, om du testat det xD), mitt rekord är 29:36 försök slå det

Jag hoppas verkligen det blir nån form av multiplayer i Portal 2, typ Co-op.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JagHeterFelix
Mm sen kan man ju ägna sig åt att speedrunna portal (bra mycket lättare än HL1, om du testat det xD), mitt rekord är 29:36 försök slå det

Jag hoppas verkligen det blir nån form av multiplayer i Portal 2, typ Co-op.

Singleplayerspel är de spelen som står närmast mitt hjärta. Så jag håller inte med på den biten.

Jag är ingen speedrunner.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Xbox 360

NHL 2010
PES 2010
Forza 3

PC

Dirt 2
L4D 2
NFS Shift
Modern warfare 2
Bioshock 2
HL2 EP 3(var är det nånstans?)

Okeeey....ser att det bara är uppföljare.....hmmm

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Jag hoppas starkt på Max Payne 3, men även Mafia 2, Diablo 3, Starcraft 2, HL2:EP3 och Portal 2. Sen om de kommer ut imorgon eller om två år är en annan sak, men jag längtar!

MP3 ser ju ut som skit på dom screensen som blivit publicerade. Vet inte om det finns någon video med gameplay än, men skulle inte tro det.
Det verkar som att Rockstar håller på att fucka upp konceptet totalt. Vilket är jävligt synd, dom första två är ju totalt odödliga mästerverk.

OT: Det nya S.T.A.L.K.E.R ser jag väl mest fram emot, men vettefan om det kommer släppas innan 2010.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
MP3 ser ju ut som skit på dom screensen som blivit publicerade. Vet inte om det finns någon video med gameplay än, men skulle inte tro det.
Det verkar som att Rockstar håller på att fucka upp konceptet totalt. Vilket är jävligt synd, dom första två är ju totalt odödliga mästerverk.

OT: Det nya S.T.A.L.K.E.R ser jag väl mest fram emot, men vettefan om det kommer släppas innan 2010.

Konceptet som genomgår Max Payne 1 och 2 är väldigt tydligt, det kan inte vara svårt att lyckas med det. Misslyckas dem med Max Payne 3 kommer jag aldrig att förlåta dem. Det skulle vara det värsta I-landsproblemet jag någonsin haft då.

Det bådar inte gott att jag sedan tidigare inte litar på Rockstar. Lovar att det blir gjort till någon random konsol och sedan portas för att få helt sjuka kontroller eller annat djävulskap i PC-versionen.

STALKER var ingen hit för min del. Hade otroligt höga förväntningar på det spelet. Jag kanske ska ge det ett till försök någongång...

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?