Akut HjÄlp Med Fil ÅterstÄllning!!!

Permalänk
Medlem

Akut HjÄlp Med Fil ÅterstÄllning!!!

hallådär, har just begått ett STORT misstag.....

fick felmeddelande när jag skulle installera vista, stod att de var dynamiska enheter och att de inte gick att installera. gick då in via xp install skivan och skulle testa att ta bort ENDAST EN partition. men då försvann alla 3 partitioner jag hade på hårddisken ena partitionen hade jag MASSA bilder sparat sen flera år, och jag vill GÄRNA ha tillbaka dem. nu är det så att de är INTE borttagna, och hårddisken är INTE formaterad. den är bara oallokerad.

behöver därför råd och tips på recovery program till att återställa så mycket jag kan.

ni får gärna kontakta mig på msn; ekkkan@hotmail.com

tacksam för all hjälp!!

EDIT: LÖSTE PROBLEMET !!:D använde testdisk och återställde partitionstabellen! helt underbart program!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ekkan
hallådär, har just begått ett STORT misstag.....

fick felmeddelande när jag skulle installera vista, stod att de var dynamiska enheter och att de inte gick att installera. gick då in via xp install skivan och skulle testa att ta bort ENDAST EN partition. men då försvann alla 3 partitioner jag hade på hårddisken ena partitionen hade jag MASSA bilder sparat sen flera år, och jag vill GÄRNA ha tillbaka dem. nu är det så att de är INTE borttagna, och hårddisken är INTE formaterad. den är bara oallokerad.

behöver därför råd och tips på recovery program till att återställa så mycket jag kan.

ni får gärna kontakta mig på msn; ekkkan@hotmail.com

tacksam för all hjälp!!

------------------------------
Ontrack easy recovery pro, funkar utmärkt.

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(