Torsdagshumor: Sony släpper skitpryl

Permalänk
Melding Plague

Torsdagshumor: Sony släpper skitpryl

Den amerikanska humorkanalen The Onion går hårt åt Sonys hemelektronikprodukter. Ett nytt inslag rapporterar om den senaste "skitprylen" på marknaden.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Ja, Sony gör ju också mycket skit.

Permalänk

Måste vara nån reklamfilm för PS3
Konsolen är precis som dom beskriver här.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk

klockren!!!!

Permalänk
Permalänk
Medlem

hahaha

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Permalänk
Medlem

hahaha, lite humor sitter aldrig fel :D. men vad elakt att prisjaktlänka sony ericsson X1

Permalänk

Hahaha! Riktig rooolig comedy! Jag har ioförsig både en bravia och en ps3:a men jag försöker att inte ta illa upp

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
hahaha, lite humor sitter aldrig fel :D. men vad elakt att prisjaktlänka sony ericsson X1

Dom bestämmer väll inte vad som ska länkas? Det genereras väll automatiskt med hjälp av produktnamn i nyheten?

Permalänk
Medlem

.... Det är ju inte ens roligt

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Den där piece of shit prylen verkar vara ungefär lika smidig som ljud över hdmi på ett ati grafikkort....

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Den där piece of shit prylen verkar vara ungefär lika smidig som ljud över hdmi på ett ati grafikkort....

Försvara dig.

Permalänk
Medlem

Tycker hela filmen är en ursäkt för att få shit hela tiden.
Snacka om låghumor.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seires
Försvara dig.

Googla lite på Ati + sound + hdmi så ska du se hur enkelt det är att få det att fungera

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Lite överdrivet, hade hoppats på att dem typ skulle släppa något på riktigt rolig, typ en toasitts med kontrollpanel där man kan ställa in värme och höjd eller nått sånt ^^

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

haha har inte garvat så här på länge.

känns på nått sätt att de hänvisar till iPhone samt alla applefanatiker.

/K

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

Har alldrig hört talas om The Onion... Jag surfa in på sajten och spanade...fan vilket piece of shit sajt.....fanns inget shit att läsa om...

Permalänk
Inaktiv

HAHAHAHA !!! and i even sell this type of shit

Permalänk

idag kände jag verkligen att jag har levt i 31 år och lite till....fann inget som var det minsta roligt.... riktig barnslig video det här...men men...vissa verkar ju uppskatta det så...

Visa signatur

PC: GeForce GTX 1080 Ti / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 32GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop A: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 960GB SSD / Bluray. // Laptop B: Dell XPS 13 (9380) / i7 8565U / 16 GB / 256GB M.2.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 28,5TB.

Permalänk
Avstängd

hittade deras youtube kanal för ett tag sen, tycker dom är sjukt bra.

denna om dödsstraff tycker jag är bäst

http://www.youtube.com/watch?v=Hyph_DZa_GQ&feature=PlayList&p...

dom e Hella fuckin balls to the wall awesome.

Permalänk
Medlem

.

Permalänk

Verkar vara en ursäkt för att svära hela tiden. Jag fattade inte det roliga för de sa ju inget vettigt.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Hahah! Jo lite sanning låg det i detta inslag..

Permalänk
Hedersmedlem

Nja, denna är väldigt mycket bättre:

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig också i ledet som faktiskt inte förstår de roliga... alla tycks ju uppskatta det i massor, men jag fattar helt enkelt inte vad som är så banbrytande.

Kan tillägga att jag älskar South Park och John Cleese

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Haha, den var faktiskt bättre.

Citat:

I'll buy about anything if it's shiny and made by Apple

Citat:

I never really realized how much I hated keyboards untill i saw this thing

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Ja, Apple grejen var roligare
"... and nothing is more simpel than... a single, giant button."

Visa signatur

---

Permalänk
Hjälpsam
Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Nja, denna är väldigt mycket bättre:
2mKoGGpqMJk

Hahah Den här ju mycket bättre än sony-reklam

"..everything is just a few hundred clicks away"

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.