Windows 7 Beta 1 upphör den 10 februari

Permalänk
Melding Plague

Windows 7 Beta 1 upphör den 10 februari

Informationweek rapporterar att Microsoft kommer att sluta erbjuda Windows 7 Beta 1 den 10 februari.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Windows 7 verkar bli en höjdare...För mig känns det som Vista 2...Stort sett samma..Men med mycket bättre prestanda...Får hoppas att inte just betan var ett paket med steroider och att full versionen blir sämre i prestanda...Jag menar då att detta inte är ett lockbete...Det sistnämda är bara mina spec..

Kommer bli ett givet köp av mig....

Permalänk

Som sagt så kommer detta ligga rätt bra mycket ute på nätet. troligen i större skalan än vista gör.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Men det måste väl ändå dyka upp senare betor eller gå över till RC (release candidate) som vi får testa.
Det brukar gå till så, är det någon som har läst något emot det?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Avstängd

Re: Windows 7 Beta 1 upphör den 10 februari

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyhet
Informationweek rapporterar att Microsoft kommer att sluta erbjuda Windows 7 Beta 1 den 10 februari.

Läs nyheten

Kommer att sluta erbjuda?Innebär det att dom inte vill ha fler betatestare eller slutar betan att vara helt funktionell just då?
MvH albanen..
Så bra som win7 har gått för mig på 2 veckor så känns den ju redan som en Release Candidate:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Not on my watch

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Jag har hittat lite.. inte buggar men begränsningar i funktioner snarare. Märkte av några förra veckan, kommer dock inte ihåg exakt vilka då jag inte brukar använda dessa. Dock är det självklart att det är så i beta-releaser. Hoppas dock på att Microsoft inte slutar skicka ut uppdatering över Windows Update?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Re: Re: Windows 7 Beta 1 upphör den 10 februari

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Kommer att sluta erbjuda?Innebär det att dom inte vill ha fler betatestare eller slutar betan att vara helt funktionell just då?
MvH albanen..
Så bra som win7 har gått för mig på 2 veckor så känns den ju redan som en Release Candidate:)

Ne Dost oroa dig inte du kommer fortfarande kunna köra W7, men detta gäller för nerladdningen av W7 ifs. Jag får hem mitt genom mitt MSDN acc, som jag fått av skolan

Visa signatur

Lian Li O11D XL - ROG Certified Edition, Vit | I9-10900K | ASUS ROG STRIX LC 360 RGB | ASUS ROG Strix Z490-A Gaming | MSI NVIDIA GeForce RTX 2080 | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB DDR4 3600MHz | ASUS ROG Strix 850 | 1TB Samsung 980 PRO MZ-V8P1T0BW |

Permalänk
Medlem

hur var det nu, skulle de som nyligen införskaffat Vista erbjudas gratis uppgradering till Windows 7?

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

har en fråga.. Vi som har MSDN kommer vi få W7 gratis när det e ute?

Visa signatur

Lian Li O11D XL - ROG Certified Edition, Vit | I9-10900K | ASUS ROG STRIX LC 360 RGB | ASUS ROG Strix Z490-A Gaming | MSI NVIDIA GeForce RTX 2080 | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB DDR4 3600MHz | ASUS ROG Strix 850 | 1TB Samsung 980 PRO MZ-V8P1T0BW |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lenti
har en fråga.. Vi som har MSDN kommer vi få W7 gratis när det e ute?

Man kan få det gratis även om man inte har MSDN.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lenti
har en fråga.. Vi som har MSDN kommer vi få W7 gratis när det e ute?

Känns som du gör bättre i att ställa den frågan direkt till MS.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Känns som du gör bättre i att ställa den frågan direkt till MS.

Tänkte för att dom ger ut alla allt annat där inkl Vista Win server osv.

Visa signatur

Lian Li O11D XL - ROG Certified Edition, Vit | I9-10900K | ASUS ROG STRIX LC 360 RGB | ASUS ROG Strix Z490-A Gaming | MSI NVIDIA GeForce RTX 2080 | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB DDR4 3600MHz | ASUS ROG Strix 850 | 1TB Samsung 980 PRO MZ-V8P1T0BW |