Dubbelkärnig Athlon Neo under 2009

Permalänk
Melding Plague

Dubbelkärnig Athlon Neo under 2009

AMD lanserade nyligen processorn Athlon Neo. Snart kommer en tvåkärnig variant för mer påkostade system.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt. kunde dom bara få ned priset nån tusenlapp så.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk

Lite dyra men man får ju leva med att ny teknik alltid kostar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jepp, trevliga system, men en lägre prislapp skulle inte suttit helt fel. Skulle bli en trevlig HTPC burk.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Ooohh... En congo till mig, tack!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En liten biff som klarar hd? Yeah why not!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Jepp, trevliga system, men en lägre prislapp skulle inte suttit helt fel. Skulle bli en trevlig HTPC burk.

Varför en HTPC?? Ska man ha en stationär kan man väl lika gärna köpa en ordentlig burk.. är väl till ultraportabla dessa önskas hårdare än någonsin.
Somliga liksom jag önskar en liten burk size a la EEE, men med 3g och lite prestanda samt god batteritid. Perfekt!

Permalänk
Medlem

Jag tror att dessa plattformar blir bra. Än så länge är de något dyra, men man får räkna med att priserna sjunker när de har funnits på marknaden ett tag.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Bra plattformar! Skriver som lbs129 priset går nog ner förhoppningsvis ganska snart då den vart ute på marknaden ett tag.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner