XBOX360 FIFA 09-problem

Permalänk

XBOX360 FIFA 09-problem

Hej!
Undrar om det är nån bugg eller vad som är fel med mitt Fifa 09?
Jag kör Be A Pro: Karriär med IF Elfsborg (såklart) o spelar alla matcher felfritt. Efter 4 matcher har mitt proffs nätat 11 ggr och laget borde nu ligga på stadig förstaplats med 12 poäng i tabellen. Men så är inte fallet. Enligt tabellen har jag förlorat 3 matcher och spelat 1 oavgjord, och ligger dessutom på 36e plats i skytteligan utan några som helst mål gjorda.
Vad är fel? Jag är hela tiden kvar i Be A Pro-läget när jag kollar i tabellen, vill bara klargöra det. DÄREMOT, när jag kollar min spelare framgångsstatistik så står alla 11 mål där tillsammans med lite annan fakta, såsom lyckade passningar, 0 gula/röda kort m.m

Någon aning om vad jag kan göra? Vill ju att mina mål o mina vunna matcher registreras så jag vinner allsvenskan och skytteligan!
MVH / Tobb

Visa signatur

Gigabyte B560M Aorus Pro | i5 11400 | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | FireCuda 520 M.2 NVMe 1TB | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX | Corsair Strafe RGB mkII Cherry MX Red | Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem

det som visas i tabellen är A-laget, i början spelar man i B-laget. Efter ett tag kommer du till A-laget och då kommer tabellen stämma med dina matcher

Visa signatur

Edin lånade min tejp på Dreamhack Winter 02! :D