Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultron:

Har haft "Webhallen Knighthood 2022", dock inte sett röken av:

- "Ett par hemliga give-aways och unika erbjudanden under året"
- "En och annan tävling och överraskning under årets gång :)"

Jag har både epost och telefonnummer ifyllt på min profil...

Inte endast Discorden dock, har haft unika mail-utskick till Knighthood, så har skett på båda plattformarna.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

Inte endast Discorden dock, har haft unika mail-utskick till Knighthood, så har skett på båda plattformarna.

Skumt, får nog kolla med supporten då, för det har inte kommit några mail till den adressen jag har ifylld på mitt konto.

Permalänk
Medlem

Jag låg tydligen på white 😅

Permalänk
Medlem

Jag är rätt så missnöjd; Jag har kämpat för att få ihop alla delar för att uppnå Knighthood 2023.

Jag lade en beställning på kablar som jag hittade i kategorin mobiltelefoni, men den är inte godkänd, kan inte räknas mot målet, eftersom kablarna också återfinns under kategorin kablar. Därmed så har systemet inte "räknat" dem som tillhörande till mobiltelefoni och jag når inte full progress.

Jag har skapat ett ärende hos supporten, men har inte hört något ännu. Det har gått snart 3 månader nu.

Jag som har uppnått level 24 är ju inte direkt sugen på att fortsätta vara kund hos Webhallen om det är så man blir behandlad som tack för att man har varit kund under många år.

Det känns verkligen som att det är på väg utför för Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Jag är rätt så missnöjd; Jag har kämpat för att få ihop alla delar för att uppnå Knighthood 2023.

Jag lade en beställning på kablar som jag hittade i kategorin mobiltelefoni, men den är inte godkänd, kan inte räknas mot målet, eftersom kablarna också återfinns under kategorin kablar. Därmed så har systemet inte "räknat" dem som tillhörande till mobiltelefoni och jag når inte full progress.

Jag har skapat ett ärende hos supporten, men har inte hört något ännu. Det har gått snart 3 månader nu.

Jag som har uppnått level 24 är ju inte direkt sugen på att fortsätta vara kund hos Webhallen om det är så man blir behandlad som tack för att man har varit kund under många år.

Det känns verkligen som att det är på väg utför för Webhallen.

Själv gjorde man alla kriterierna för knighthood 2023, men fick den ändå inte 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Jag är rätt så missnöjd; Jag har kämpat för att få ihop alla delar för att uppnå Knighthood 2023.

Jag lade en beställning på kablar som jag hittade i kategorin mobiltelefoni, men den är inte godkänd, kan inte räknas mot målet, eftersom kablarna också återfinns under kategorin kablar. Därmed så har systemet inte "räknat" dem som tillhörande till mobiltelefoni och jag når inte full progress.

Men blev den bockad under Knighthood sidan på din profil? Så länge den är ok där så kan de väl inte neka?

Skrivet av hultron:

Själv gjorde man alla kriterierna för knighthood 2023, men fick den ändå inte 😅

Är det ens möjligt? Samma fråga till dig som ovan, hade du allt bockat under din Knighthood sida på din profil? Det har dock tagit till mitten av Mars för Webhallen att dela ut Knighthood, du kanske har fått den nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DLM:

Är det ens möjligt? Samma fråga till dig som ovan, hade du allt bockat under din Knighthood sida på din profil? Det har dock tagit till mitten av Mars för Webhallen att dela ut Knighthood, du kanske har fått den nu?

Ja, det är tyvärr möjligt. Har samma problem själv nämligen, allt avbockat men fick inget för det.

Har mailat support på inrådan i Webhallens Discord och fått svar men inget har hänt ännu.

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DLM:

Men blev den bockad under Knighthood sidan på din profil? Så länge den är ok där så kan de väl inte neka?

Nej, den blev ju inte bockad under Knighthood-sidan. Uppgiften var att köpa något från kategorin mobil. Jag hittade kablar under den kategorin som jag köpte. Kablarna finns också under kategorin kablar, alltså samma artikelnummer under två ställen. Jag gissar att automatiken endast tar den som kommer först och inte tittar igenom alla.

Permalänk
Medlem

Hade också allt färdigt på Knighthood-sidan för 2023 men har inte fått det.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!