Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nombah
Men faktiskt skulle det vara finare utan LED-fläktar. LED fläktar har ju en tendens att göra så allt ser plastigt och skräpigt ut

Mjo jag vet, men utan led så ser man ingenting under natten ^^ så det blir och införskaffa snabbare röda led. några tips på extremt snabba?

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Udda färgval, annars ett bra arbete.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Vart är grafikkortet? =D

Annars riktigt snyggt!

Visa signatur

E7200 @ 3.16Ghz | Antec Three Hundred | Fractal Design Newton 500W | Samsung Spinpoint 320GB | Leadtek GTX 260 896MB | 2x2GB (Tot. 4GB) A-Data DDR2 800Mhz | Gigabyte GA-EP35-DS3 | Windows Vista Ultimate 64-bit |

Permalänk

den va grymm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b^eF
Vart är grafikkortet? =D

Annars riktigt snyggt!

Kör just nu med intigrerat. köper ett 9800gtx eller något liknande när jag har pengar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt nice, fast tycker som många andra att den röda "inredningen", blåa grejjselimojjsen fram och de gröna fläktarna inte passar så bra ihop. För mycket färger om du frågar mig, men om man bortser ifrån det så ser det faktiskt riktigt bra ut. Fixa röda eller vita (vita skulle nog vara riktigt ballt tror jag) diodfläktar och något svart "nät" fram så ska du se att det kommer att se riktigt jeffla snyggt ut! För övrigt kan jag bara säja bra gjort!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk
Medlem

aa röda neonfläktar ska införskaffas, men i fronten är det svart galler och mörkblått tyg. men eftersom blixten är så pass skarp så ser det bara skumt ut. Men tack förövrigt!

Visa signatur
Permalänk

Det blev ju riktigt bra det här, men sätt andra fläktar i fronten.

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem

Lite fel färger för min smak men.. Fulltower som Fulltower

Permalänk

Hade varit snyggare om du hållit dig till ett färgtema, svart-röd eller svart-blå.

Antingen lackerat dominator-fläkten gallret i fronten och fläktstyrningen rött, eller lackat insidan blå.

Fläktarna på radiatorn skulle även varit matchande.

Men klar förbättring mot original

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Medlem

RITKIGT snyggt arbete kan jag säga faktist så blev det väldigt snyggt att du har blandat färger (y) jag menar... det är inte ofta det blir snyggt när man blandar färger

vad tycker du själv? är du riktigt nöjd med det du har åstadkommit? eller är det så att du redan börjat fundera på nästa projekt ?

tack för mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klas-Kenny
Hade varit snyggare om du hållit dig till ett färgtema, svart-röd eller svart-blå.

Antingen lackerat dominator-fläkten gallret i fronten och fläktstyrningen rött, eller lackat insidan blå.

Fläktarna på radiatorn skulle även varit matchande.

Men klar förbättring mot original

Arå, fläktarna ska helt klart bytas när pengarna kommer in och fläktkontrollern ska jag fixa så den blir svart. men för övrigt så är jag nöjd

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

det va ganska snyggt men fönstret var för stort. har varit snyggare med ett lite mindre med någon annan form är en rektangel

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Avstängd

fan nice

Visa signatur
Permalänk
Utelåst hobbymoderator

10 poäng för att jag har samma grafikort som du har

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
det va ganska snyggt men fönstret var för stort. har varit snyggare med ett lite mindre med någon annan form är en rektangel

ahja smaken är som baken

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Norrland? såg en skoter lol

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cosmos92
Norrland? såg en skoter lol

What?

Visa signatur
Permalänk

Ingen grundfärg?

Dumt! går åt mer färg. fäster sämre och sto riska tt man sliter bort det för minsta lilla och syns mer igenom.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

riktigt snyggt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Ingen grundfärg?

Dumt! går åt mer färg. fäster sämre och sto riska tt man sliter bort det för minsta lilla och syns mer igenom.

Nope ingen grundfärg, kändes onödigt.
Men jag märker nu att jag behöver det. för minsta lilla så åker det av en liten flinga. ska göras om nu till jul

Visa signatur
Permalänk

Hehe Japp ett sånt chassi har man ju men dock fortfarande omoddat

Visa signatur

Phenom II X6 1090T BE, GA-790x-ud3p, 8gb Corsair XMS2 800Mhz, Radeon R9 270x, 120gb Kingston HyperX Fury, 500GB Seagate, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Tycker du borde ha ett rött "fläktgaller/filter" fram, eftersom ramen är rödmålad

Annars helt okej tillfräshning

8p från mig ^^

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

jag gillar inte slangarna finns mycket snyggare.