Intel Centrino 2 försenas

Permalänk
Melding Plague

Intel Centrino 2 försenas

Från början var det tänkt att Intel skulle lansera den nya bärbara plattformen redan under nästa vecka, på datormässan Computex i Taiwan. Processorjätten har dock stött på problem, både när det gäller det trådlösa nätverkskortet och grafikkortet.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Användaren D. skulle köpa ny bärbar.

Nu blir han arg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaffer
Användaren D. skulle köpa ny bärbar.

Nu blir han arg.

och Användaren B tycker att Användaren D's inlägg är helt onödigt. Och nu kommer dessutom Användare C säga att Användare B's inlägg också var väldigt onödigt :d.

Men det är väl... trevliga nyheter på ett sätt, de upptäckte felet innan det nådde ut på marknaden, till skillnad från Dell's underbara tangentbord .

Permalänk
Medlem

När kommer Centrino 2?

Permalänk
Medlem

Phew, trådlöst hade jag nog ignorerat men grafiken om jag köpt en Centrino 2 maskin hade jag blivit vansinnig på. Tur att de fixar det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaffer
När kommer Centrino 2?

Läste du ens nyheten?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Läste du ens nyheten?

Word

_________________________________________________________

hoppas att det blir dyrt för Intel

Permalänk
Medlem

Undrar om AMD lyckas marknadsföra Puma mer nu på Computex nästa vecka när Intel inte kan visa upp sitt. Vore ju trevligt om de kunde ta fördel av denna Intelförsening.

Undrar hur energisnål Pumaplattformen är under idle och belastning. Och undrar hur mycket energisnål Centrino 2 är också, jämfört med Puma och Santa Rosa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazutoyo
Undrar om AMD lyckas marknadsföra Puma mer nu på Computex nästa vecka när Intel inte kan visa upp sitt. Vore ju trevligt om de kunde ta fördel av denna Intelförsening.

Undrar hur energisnål Pumaplattformen är under idle och belastning. Och undrar hur mycket energisnål Centrino 2 är också, jämfört med Puma och Santa Rosa.

Den är rätt energisnål för att vara 65nm

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Kan någon reda ut detta för mig? Jag har en dator med Centrino/Santa Rosa och diskret grafikkort, nämligen Geforce 8400m. Frågan är om jag då även har Intels integrerade grafikkrets? If so, finns det någon möjlighet för mig att aktivera den och deaktivera Nvidia-kortet?