Tjugo licenser på spel i ny tävling med Kaspersky

Permalänk
Melding Plague

Tjugo licenser på spel i ny tävling med Kaspersky

Antivirusexperterna på Kaspersky ställer upp i en ny tävling för SweClockers medlemmar. På prispallen finns inte mindre än tjugo licenser av prisbelönade Kaspersky Internet Security.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ah, äntligen en tävling som måste vara jättelätt att vinna!

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Tjugo licenser? Inte någon programvara, eller är det download?

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Tja, har Nod32. Så väntar glatt på nästa tävling.

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

verkligen högt eller lågt i dessa trevliga tävlingar. Barn vill alltid ha hårda klappar så jag hoppas att denna tävlig är sista gången. Mjuka saker är till för andra

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem

Eh? Inte ens värt att delta med tanke på vinsterna ;D

Permalänk
Medlem

Jag har nod32 i min data.
frågan är nu vilken som är bäst
Kaspersky eller nod32

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk

Nice jag kör AVG på 4 datorer nu =/ lite bättre grejer på iaf en burk hade varit kul :). Ni som inte vill delta kan skicka era förslag på översättninge av "malware" i PM till mig;)

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Ock så klart glömde man ju bort att skriva varför man kom på just det ordet Finns det på något sätt man kan komplettera vi kallade alltid tjuvar och brottslingar för det där ordet jag kom på!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeddyWong
Ock så klart glömde man ju bort att skriva varför man kom på just det ordet Finns det på något sätt man kan komplettera vi kallade alltid tjuvar och brottslingar för det där ordet jag kom på!!

det står dock inget om att någon motivering krävs?

Visa signatur

oldskool (:

Permalänk
Hedersmedlem

Edgren måste vinna en licens annars är det illa! han är ju mr. Kaspersky himself

Permalänk
Medlem

instämmer...

väck mig till nästa tävling, mjukvara är sjukt osexigt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Eh? Inte ens värt att delta med tanke på vinsterna ;D

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem

Re: instämmer...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av linglof
väck mig till nästa tävling, mjukvara är sjukt osexigt.

Det är klart, istället kan man ladda hem pirat version istället...

Även programvaror (licenser) har ett värde!

Permalänk
Medlem

patetisk tävling, tror att antalet medverkande kommer va MKT lägre denna gång xD

ps: nod32 ÄGER totalt,

Permalänk
Medlem

Fan trodde dom menade "Tjugo licenser på SPEL i ny tävling med Kaspersky"

Alltså att man kunde vinna spel-licenser och sen typ ladda hem spelet från en hemsida

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Har dragit iväg ett bidrag nu. Vet att jag har rätt på svaren, återstår att se vad juryn tycker om min översättning.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Fan vad otacksamma alla är, det är grymt sjysst överhuvudtaget att ens ha tävingar och allt alla gör är att klaga på att priserna inte är värda nog med pengar..

Jag vet att företagen sponsrar för att de siktar på marknadsföring genom det här sättet. Men det är ändå otacksamt att bara klaga ._.

Permalänk

damn, kom på att mitt bidrag kanske var helt kasst

fast min motivation var det inget fel på denna gången fast det inte spelade någon roll ^_^

Permalänk
Medlem

Denna tävling kom ganska lägligt, jag satt just och funderade på om jag skulle ta och köpa ett AV.

Till er som klagar: det är frivilligt att delta, så om just detta inte intresserar er kan ni ju bara skippa den här tävlingen.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Avstängd

Ett riktigt antivirus

tja, kanske skulle vara nått att ha, brukar bara köra med AVG free edition som nog inte stoppar mycket.

Permalänk

lustigt. just när mitt kaspersky internet secutiry går ut.. ?

Visa signatur

|Asus Striker Extreme | Intel Core TVÅ Duo E6600 3,15 Ghz | XFX GTX 260 SLI| Creative SoundBlaster X-Fi Platinum | Zalman CNPS 9700 NT ^^ | Ocz Pc-6400 4gb|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svullo90
Ett riktigt antivirus

tja, kanske skulle vara nått att ha, brukar bara köra med AVG free edition som nog inte stoppar mycket.

Såg nåt test för några månader sen där AVGs gratisversion tillhörde de bästa när det gällde att hitta och neutralisera virus och sånt. Kaspersky var bäst av alla (runt 10 olika) men skillnaden mellan det och de övriga bättre (AVG och några till) var inte stor.

Det man missar med AVGs gratisprogram är vissa inställningsmöjligheter och extrafunktioner.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
patetisk tävling, tror att antalet medverkande kommer va MKT lägre denna gång xD

Troligen. Mest med tanke på nedstående citat. Finns väldigt ont om folk här som har både expertis och sinne för annat än rövarspråket

"En gnutta expertis tillsammans med ett sinne för språket är allt som krävs för att vinna!"

Permalänk
Medlem

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton
Fan trodde dom menade "Tjugo licenser på SPEL i ny tävling med Kaspersky"

Alltså att man kunde vinna spel-licenser och sen typ ladda hem spelet från en hemsida

Men det trodde jag med tills jag läste din kommentar. Nu bryr jag mig inte så mycket om jag vinner eller inte : (

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Bästa "text-tävlingen" hittils
Är ingen fan av "motivera varför jusst du ska ha xxxxx" men denna var riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Kör utan antivirus.
Inget problem så länge man har datorn uppdaterad och vet vad man laddar ned.
Allt som verkar osäkert kör man bara i vmware.

Permalänk
Medlem

Undrar om de på Kaspersky blir glada av att läsa dissen av deras tävling . Men iaf, Antivirus är inget lockande, jag kör stenhårt på AVG som är litet, tar inte mycket kraft. som inte är ivägen, och som ständigt uppgraderas. Och är gratis.

Varför köpa något som kanske är lika bra som något gratis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReCover
Kör utan antivirus.
Inget problem så länge man har datorn uppdaterad och vet vad man laddar ned.
Allt som verkar osäkert kör man bara i vmware.

Du kanske har koll på vad du laddar hem...men det räcker inte när en mask trasslar in sig i din dator...det har du ingen koll på alls....
---------------------

Tycker detta är en bra tävling...ett bra virus program är alltid bra att ha...

Hoppas fler program tillverkare ger ut nycklar till tävlingar... Tummen upp...

Permalänk
Medlem

Åh denna tävling välkommnar jag

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB