Permalänk
Medlem

Rimligt pris?

Tjena

Värde på detta paket?

Datorn

Chassi : Antec solo
Ram : 2 st 512 mb ram 800mhz (dual chanel)
Cpu : Core duo 2,5
Grafik : Radeon 1950 pre extreme edition
HDD : 160 gig hdd
Nätagg : Sesonic 380 w
Vad skulle ni ge för detta paket?

Köpte den förra julen för 9500kr

Funderar på 3000 kr

Vill bara på peka att den är tyst som en mus pga AC cpu kylare på graffe och cpu samt 10 db fläktar fram och bak + sesonec nätagg.

Så tycker ni det är rimligt ,käns en aning lågt men men : P

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Herrejävlar! Det blir ju totalt 1024 TB RAM om det är 2 st 512GB RAM.
DÅ är det VÄLDIGT prisvärt.

Annars låter det ganska bra i övrigt. Skriv bara inte att det är två stycken 512 GB ramstickor i annonsen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Herrejävlar! Det blir ju totalt 1024 TB RAM om det är 2 st 512GB RAM.
DÅ är det VÄLDIGT prisvärt.

Annars låter det ganska bra i övrigt. Skriv bara inte att det är två stycken 512 GB ramstickor i annonsen.

^fixade texten nu. Datorn är såld snart:) kollade upp nypriset för den nu och det låg på run 5500kr för allt så jag tycker det helt klart blir en bra deal.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Avstängd

någon dum sate köper den väl för 3lax. Inget jag skulle köpt för 3lax dock

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven
någon dum sate köper den väl för 3lax. Inget jag skulle köpt för 3lax dock

Nja, skulle vilja säga att det är en bra speldator för de pengarna. Det enda som direkt behöver åtgärdas är lite mer minne, men minne slänger ju butikerna nästan på en gratis i dagsläget, så det är inget problem. Vill man ha mer spelprestanda så småningom, så är det ju bara att uppgradera grafikkortet och vips så har man en högpresterande speldator.
Både Chassi och nätaggregat håller ju god kvalitet och är dessutom bra om man vill ha en tyst dator.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Nja, skulle vilja säga att det är en bra speldator för de pengarna. Det enda som direkt behöver åtgärdas är lite mer minne, men minne slänger ju butikerna nästan på en gratis i dagsläget, så det är inget problem. Vill man ha mer spelprestanda så småningom, så är det ju bara att uppgradera grafikkortet och vips så har man en högpresterande speldator.
Både Chassi och nätaggregat håller ju god kvalitet och är dessutom bra om man vill ha en tyst dator.

Moderkortet var billigt men det stödjer ett extra graffe vart dock lite emo när jag fick se att min kompis(han som köpte datorn) maxade Cod4 : P kan inte fatta att den var så bra. Annars så funkar min bärbara(sign)Den är grymt trevlig och så men inte nått monster direkt wow och wc3 funkar fin fint ialf. Och Cod4? njaaa flyter fint på lägsta på allt -.- Kanske blir nog ett nytt köp till efter körkortet och sommarjobbe.

bygger ihop den Ofc

Visa signatur

Citera så får du svar :)