Vinn datorlådor och nätaggregat med Silverstone

Permalänk
Melding Plague

Vinn datorlådor och nätaggregat med Silverstone

Att tävla och vinna priser är en populär sysselsättning bland SweClockers medlemmar. Denna vecka är det Silverstone som står för kulorna, och det handlar om riktigt fina vinster.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Vart är tävlingen

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

. . . länken funkar inte. . .

Visa signatur

*Master| P190 | C2Q Q6600/NH-U12F | P5B PREMIUM VISTA EDITION | XMS2 6400 4GB CL4 | 8800GTS | Raptor 74GB + 1x400 + 2x500 + 1x750 + 2x1000 | 1200W |22w"|
*SLAVE | C2D E4300 | P5B MX/WIFI | XMS2 6400 2x1024 CL4 | Gainward 8600GT | 2x400 | 19w |
*HTPC | Antec FUSION | i övrigt som "SLAVE - skärm

Permalänk
Medlem

jag märkte det med att den inte funkade.....kanske kommer upp senare idag

Visa signatur

IT kommer att vara vår framtid. Naturen kommer vara vår framtid. Fundera ut någon bra kombernation så får vi jord ett bra liv.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

tack

Visa signatur

*Master| P190 | C2Q Q6600/NH-U12F | P5B PREMIUM VISTA EDITION | XMS2 6400 4GB CL4 | 8800GTS | Raptor 74GB + 1x400 + 2x500 + 1x750 + 2x1000 | 1200W |22w"|
*SLAVE | C2D E4300 | P5B MX/WIFI | XMS2 6400 2x1024 CL4 | Gainward 8600GT | 2x400 | 19w |
*HTPC | Antec FUSION | i övrigt som "SLAVE - skärm

Permalänk
Geeks
Grundare

Tävlingarna finner ni även alltid i huvudmenyn!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Verkar vara trevliga saker i den här tävlingen.

Permalänk

Ja, silverstone tackar man ju aldrig nej till.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Let's see if god smiles at me this time (:

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Inga spoilers denna gång, tack

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattias
Inga spoilers denna gång, tack

Spoilers? Svaren står ju nästan på tävlingssidan.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Brukar inte skicka in bidrag så ofta men har gjort det nu, får se allt. Men med sin vanliga "tur" så.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Ja... man kan ju inte annat än att hoppas. Hade sutti fint med en låda med Hot Swap inbygt. och ett nytt Nätagg

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Ett nytt nätagg framförallt. Silverstone gör mycket bra nätagg.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Hehe, samma för mig! *håller tummarna*

Permalänk
Avstängd

Kul att ni fixar tävlingar här på sweclockers! Det förgyller vardagen för oss människor

Permalänk
Medlem

jag behöver både nytt agg och chassi, är extremt missnöjd med mitt lian li chassi:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlbinNdoja
Brukar inte skicka in bidrag så ofta men har gjort det nu, får se allt. Men med sin vanliga "tur" så.

Personligen bryr jag mig inte om vinsten, känner igen mig vad gäller turen nämligen.
Har aldrig vunnit något annat än 3 filmer på liseberg och nån hundralapp via lotto, men det är kul att tävla ändå.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Gillar ett av de svarm an kan ta på fråga 3, "Servetthållare för ensamma hemmakvällar" Funderade nästan att ta det som svar bara för att.

Permalänk
Medlem

Hoppas man vinner denna tävlingen...

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Personligen bryr jag mig inte om vinsten, känner igen mig vad gäller turen nämligen.
Har aldrig vunnit något annat än 3 filmer på liseberg och nån hundralapp via lotto, men det är kul att tävla ändå.

Hah då har du vunit mer än mig Men som sagt alltid kul o tävla. finns ju en liten % channs ändå att man kan vinna det där super snygga chassit

Permalänk
Medlem

Har AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaltid ÄÄÄÄÄÄÄÄääääääälskat just Silverstone. (som gör så gulligull-bäst hårdvara):D
Dessutom har jag skänkt alla mina pengar till svältande barn, och hyresvärden har stängt av vattnet, så jag kan inte koka nudlar ens...
synd man inte har ett datorchassi fron Silverstone så man kunde skänka mer pengar till BRIS, Sälräddarna, och KidsLostInWOW.com

Och jag har aldrig vunnit på barnbidraget ens!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk

Det viktiga är inte att vinna utan att delta

Redaktionen får sig nog en del roliga skratt när de läser alla svar osv.
vinsterna är inte det viktigaste utan det hade kunnat vara en liten titel på forumet eller en påse godis. bara för att några av sakerna är i 1000kr klassen så är det just lika kul att få en påse godis från netta för 50kr istället

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Hah då har du vunit mer än mig Men som sagt alltid kul o tävla. finns ju en liten % channs ändå att man kan vinna det där super snygga chassit

Beror kanske på hur gammal man är? Jag är 27 när jag var 25 hade jag inte vunnit ett piss annat än fått tillbaka pengar på tialotter.

EDIT:
Som fullmoon uttrycker det så hade en rolig titel som vinst också varit skitskoj. Hade ändå inneburit att man vunnit över en jäkla massa andra människor.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Fina priser, alltid kul med lite tävlingar

Hur länge pågår tävlingen?

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arkebuzer
Fina priser, alltid kul med lite tävlingar

Hur länge pågår tävlingen?

1vecka tror jag.

Vart kan man se vinnarna från föregående veckor? dom 2 senaste har man inte sett något av ju :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
jag behöver både nytt agg och chassi, är extremt missnöjd med mitt lian li chassi:(

Vilket chassi har du? För av vad jag vet brukar ju Lian li göra bra Chassin.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]