WD Raptor 150GB 1290:-

Permalänk
Medlem

WD Raptor 150GB 1290:-

Raptor 150GB 1290:- på computer city.
Bra pris.

http://www.computercity.se/index.aspx?Identifier=SE91698

Jäklar vilka prisskillnader det är.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=78588

Permalänk
Medlem

Det var värst, priserna måste ha dumpats på raptorn nyligen, för 2 månader sen var den väl på nära 2000 på alla ställen.
Hmmm kanske på gång nån ny, Raptor II kanske

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Nu är dom ju i rimlig prisnivå så man kanske skulle satsa på en.

Kör med en vanlig 7200rpm disk från WD just nu som systemdisk, sitter mycket och växlar mellan program, öppnar bildfiler i photoshop, redigerar bilder, spelar, kommer jag få ett märkbart rappare system med en raptordisk istället?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

300GB på G?

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Hedersmedlem

Med detta pris blev det pricken över i:et så att säga. Ska byta ut min i-RAM. Detta pris är ju ungefär samma som andra återförsäljare tar för 74 GB-modellen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
300GB på G?

Troligen inte, då skulle den lanserats för länge sedan. Men det är ingen mening att ha en Raptor som lagringsdisk tycker jag iaf, då finns det bättre diskar.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

meh, kan inte köpas på computercity.se

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Typiskt "computercity". Vadå city och så har dom inte prylarna i sina varuhus. Tycker deras upplägg är förvillande - hur klarar sig den firman. Alltid öde i deras butiker - fler säljare än kunder!

Bra pris på WD dock blir väl inet då.....

Permalänk
Inaktiv

nån som kan kolla när de får in dessa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Nu är dom ju i rimlig prisnivå så man kanske skulle satsa på en.

Kör med en vanlig 7200rpm disk från WD just nu som systemdisk, sitter mycket och växlar mellan program, öppnar bildfiler i photoshop, redigerar bilder, spelar, kommer jag få ett märkbart rappare system med en raptordisk istället?

har själv en raptor dock bara 74gb men jag tyckte det var en okej ökning på systemet men inte mera men har du lite pengar över så säger jag inte att det inte är värt det då jag tycker att det var en hel den snabbare än min gammla disk som inte var så specielt gammal det var(har kvar den) en 500gb från samsung HD501LJ men det beror väl mest på om du känner att du vill läga ut pengarna för den ökningen som blir men kan själv säga att den inte är enorm men den är klart märkbar.

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk
Hedersmedlem

Då var jag kanske en av de sista att få tag i en i så fall:

"Dina varor kommer att l?mna ComputerCity inom kort. Du kan f?lja din best?llning med hj?lp av ditt kollinummer. Detta g?r du genom att logga in med ditt anv?ndarnamn och l?senord under menyn "Kundlogin" p? computercity.se och genom att klicka p? "Orderhistorik". D?r ser du status p? din best?llning. Har varan l?mnat ComputerCity ser du ?ven kollinummer och var paketet finns under "S?k kolli". OBS! T?nk p? att det kan ta n?gon dag innan paketet har registrerats hos Posten som leverar produkten. Vill du l?sa mer om leverans- och fraktvillkoren, klicka h?r.

(Min mailklient är inte så bra att tolka åäö )

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

fick oxå en ^^

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Det kommer inte in fler till det priset. Det var utförsäljning av "gamla" diskar som legat på lager länge. Bör försvinna från prisjakt rätt snart.

Mvh linus
inköp CC Sverige

Permalänk
Medlem

Ett svar är belysande om än i negativ form.....

Touché fragile

Permalänk
Inaktiv

ääh fan Raptor är skit skaffar SSD istället

Permalänk
Medlem

har 1 sådan,kanske skulle köpa 1 till och köra raid.vinner man mycke på det?

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.