Bläddra mellan "ja", "nej" "avsluta" med tgb istället för musen.

Permalänk
Medlem

Bläddra mellan "ja", "nej" "avsluta" med tgb istället för musen.

När jag loggar in T. ex sweclockers så får jag en förfrågan om jag vill spara lösenordet, då måste jag välja ett av alternativen med musen, kan inte klicka höger eller vänster med piltangenterna. går detta att ändra på något sett, vill använda mig av mitt tgb så mycket som möjligt.

Macbook med OSX 10.4.10.

Kan slänga upp en bild om ni inte förstår vad jag menar.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Tab?

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ti 4400
Tab?

Nej, tab funkar inte.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

System Preferemces > Keyboard & Mouse > Keyboard Shortcuts > All controls.

Permalänk
Hedersmedlem

Aka. Ctrl+F7.

Edit: Förresten. När man har den inställningen på så måste man välja knapp med spacebar, enter kommer alltid att välja standardknappen.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Förresten. När man har den inställningen på så måste man välja knapp med spacebar, enter kommer alltid att välja standardknappen.

Vilket är ganska störande..

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Inaktiv

Har stört mig på samma sak länge, visste inte att det fanns en lösning på problemet. Tack!