Behöver image av drivrutinscd till X-fi Extreme Gamer

Permalänk
Medlem

Behöver image av drivrutinscd till X-fi Extreme Gamer

Köpte en ny dator med ljudkortet Creative X-Fi Extreme Gamer (fidelity). Saken är den att jag fick inte med en drivrutins-cd och det verkar som om jag måste använda den först innan jag kan installera drivrutinerna via Soundblaster/Creative's hemsida. Så jag kan inte fixa ljud till min dator om jag inte har CD-skivan så att säga.

Är det någon som är sugen att hjälpa en stackare? Vore kungligt om någon kunde skapa en CD-image i Nero eller liknande och skicka till mig på något vänster.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Dom som du köpte datorn av ska hålla med skivan..

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Aja, det verkar som om jag även fått fel information om vilket kort jag fått. Visade sig vara ett X-fi Xtreme Audio...... Så någon moderator kan väl ta bort tråden, för nu fick jag till det.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.