Nytt Road Rash till X360!

Permalänk
Medlem

Nytt Road Rash till X360!

Såg nyss på GR att ett nytt Road Rash är under utveckling till 360 (och förmodligen fler konsoler).

Antagligen så minns alla ni gamers denna härliga serie, bortsett från Jailbreak vill minnas att jag satt vid vår gamla P133 och körde RR 3D tills man storknade för att inte tala om spelen till Mega Drive!

http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=7689

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

Jag älskade dom spelen när man var liten så "häftigt" att kunna slå och sparka dom när man gled förbi dom

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk

Det var bara dom två första som var något att ha.
Allt som kom sen sög =\

Permalänk
Medlem

ja ett härligt spel för att inte tala om hur slående grafiken var i RR3D, och hur mäktiga banorna var

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Kult

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se