Sony rekomenderar också Wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Jo vissa saker är ju bra att dom tar och utvecklar till sina egna konsoller men inte allt eller för mycket av det.

Xbox360 premium har en kromad dvd släde
PS3 (premium) har en kromad släde

360 core har samma färg på släden som resten av boxen
PS3 (core) har samma färg på släde som resten av maskinen

Så helt ärligt lite saker kan väl ändå Sony göra själva för det är ju inte bara det med släden som är "direkt" kopierat.

vilken färg du än väljer att hacka på så har PS3 ingen släde. men det visar ju bara än en gång vad jag sagt om svans och ögonbindel..

(grönt är temat för dagen på alla sätt och vis antar jag)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Så du menar att MS inte hade kollat på PSP då PSP var ute före med home-knapp? nej det är klart MS inte har kollat på PSP, för det är ju MS vi snackar om och inte Sony. Allt MS gör är utveckling, allt Sony gör är plagiat.

Att Sony härmat MS med två varianter kan jag hålla med om, då jag anser att det är riktigt korkat. Korkat av MS och ännu mer korkat av Sony som följer den idiotiska idén. Men att säga att Sony härmar allt är enligt mig idioti. Nästan lika idiotiskt som nazisterna som förnekar att förintelsen har inträffat.

Allt härmar dom inte och det har jag aldrig sagt heller men mycket härmar dom och MS härmar säkert dom med. Men det är inte på samma sett som Sony gör det. Sony är så uppenbara med det och det skapar rubriker som inte är så bra för dom samt dåligt rykte.

Att klaga på MS för att dom släpper 2 versioner och sedan själva släppa 2 versioner är ju så korkat det bara kan bli och långt mycket dummare än vad MS var som gjorde 2 versioner.

Sedan kommer ju allt PS folk här inne med komentarer om att MS hämrar alla som skapar en konsoll för att det redan finns och att dom härmar med triggerknapparna bla bla bla.

Men jag ser inte det som direkt samma sak då dom inte säger något och och sedan ändrar sig så fort någon annan kommer med en "bra" sak.

Jag vet att MS tar efter saker från andra och det har jag inte sagt något annat om heller, men alla som diggar Sony och deras playstation1,2,3 vägrar ju inse saker som kanske inte är så direkt "smarta" med Sony och dess konsoller.

Se bara på Fredag som vägrade inse nackdelar med PS3 och när han kommer tillbaka hit så lär vi ju få höra att det inte behövs 2 HDMI osv osv som han tidigare har "skrytit" om att det kommer att vara för att man då kan köra med dual screen.

EDIT:
Trist att man är troll enligt vissa för att man inte delar deras åsikter. Jag trodde ju verkligen att dom flesta förstog vad jag menade med släde men ack så fel jag hade. Eller så är det väl bara för att få klaga lite som verkar vara en hobby i detta forum.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
/.../
Men jag ser inte det som direkt samma sak då dom inte säger något och och sedan ändrar sig så fort någon annan kommer med en "bra" sak.

Som det skrevs i PS3-tråden, patenterade sony Gyro-funktionen redan 1999. Det säger nog en heldel om att Sonys "stöld". Som AndreaX skrev, har inte PS3 någon släde. Den kommer att köra med en kör slot-in variant.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Jag vet att MS tar efter saker från andra och det har jag inte sagt något annat om heller, men alla som diggar Sony och deras playstation1,2,3 vägrar ju inse saker som kanske inte är så direkt "smarta" med Sony och dess konsoller.

Problemet är att du klagar på det minsta och gör det till en stor grej. MS har plagierat mycket större grejer som du verkar blunda för och sedan fortsätter du hacka ner på Sony. MS home-knapp och dubbla axel-knappar är mer stöld än de flesta grejerna som du har sagt om Sonys. Om det var du eller sprucetwig som sa att Sony hade härmat MS med home-knapp vet jag inte. Men det är som sagt tvärtom då PSP hade home-knapp långt före Xbox360.

Att sony härmade MS med två varianter kan jag hålla med om. Men mycket annat är bara tomma argument som inte alls är sanna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Sägs att den som först drar in nazismen i en diskussion har förlorat.
Sen är det tur att nazismen har funnits för vad skulle man annars kunna dra upp?
För det tredje så vill jag bara anmärka att det är väldigt få som helt förnekar förintelsen. I princip alla revisionister säger endast att den vedertagna historien är fel och borde revideras något. (vilket faktiskt hänt, t.ex. auschwitz; från 4 miljoner judar, till idag 1 miljon.)

För övrigt så förstår jag inte riktigt vart den här tråden är påväg.
Mbrs exempel var rätt dåliga t.ex. och det känns som att hela diskussionen ligger på den nivån.

SOT: med tanke på att IBM räknade dem (Judarna alltså) så borde ju dom veta hur många det var. och eftersom de flesta TV-spelstillverkare nu är insyltade med just IBM kanske Nazi-anklagelser för en gångs skull har lite relevans i en diskussion rörandes annat än kriget..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Som det skrevs i PS3-tråden, patenterade sony Gyro-funktionen redan 1999. Det säger nog en heldel om att Sonys "stöld". Som AndreaX skrev, har inte PS3 någon släde. Den kommer att köra med en kör slot-in variant.

Problemet är att du klagar på det minsta och gör det till en stor grej. MS har plagierat mycket större grejer som du verkar blunda för och sedan fortsätter du hacka ner på Sony. MS home-knapp och dubbla axel-knappar är mer stöld än de flesta grejerna som du har sagt om Sonys. Om det var du eller sprucetwig som sa att Sony hade härmat MS med home-knapp vet jag inte. Men det är som sagt tvärtom då PSP hade home-knapp långt före Xbox360.

Att sony härmade MS med två varianter kan jag hålla med om. Men mycket annat är bara tomma argument som inte alls är sanna.

Se min edit i förra inlägget så förstår du vad jag menar med "släde" vilket jag trodde att alla skulle förstå. Jag gör det inte till stora saker det är ju alla andra som skriver något om "mina" åsikter och hur fel jag har. men det är bara dom som man vet älskar sony som säger emot

Guide knappen har MS haft planerad sedan LIVe först kom till Xbox och det finns dokumenterat också och det var ju rätt långt innan PSP fanns eller att man såg några bilder/text om den. Jag ska leta upp det til ldig så ser du att guide knappen inte kommer ifrån PSP.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Nazist-anklagelser ber jag ursäkt om, men min poäng var att idioti finns överallt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Se min edit i förra inlägget så förstår du vad jag menar med "släde" vilket jag trodde att alla skulle förstå. Jag gör det inte till stora saker det är ju alla andra som skriver något om "mina" åsikter och hur fel jag har. men det är bara dom som man vet älskar sony som säger emot

Guide knappen har MS haft planerad sedan LIVe först kom till Xbox och det finns dokumenterat också och det var ju rätt långt innan PSP fanns eller att man såg några bilder/text om den. Jag ska leta upp det til ldig så ser du att guide knappen inte kommer ifrån PSP.

OK, MS har Guide-knappen dokumenterad men använde den inte till xbox, utan till xbox360 som kom efter PSP... Vänta! det här liknar något! Sony patenterade Gyro-funktionen 1999 (liknelse: dukumentationen) men använde det inte till PS2 (liknelse: xbox) och kom efter Nintendos uttalande förra E3 (liknelse: PSP).

Det är alltså ett lika starkt argument mot MS-fanboys uttalande om Sonys gyro-stöld.

Tomma argument som sagt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Nazist-anklagelser ber jag ursäkt om, men min poäng var att idioti finns överallt.

OK, MS har Guide-knappen dokumenterad men använde den inte till xbox, utan till xbox360 som kom efter PSP... Vänta! det här liknar något! Sony patenterade Gyro-funktionen 1999 (liknelse: dukumentationen) men använde det inte till PS2 (liknelse: xbox) och kom efter Nintendos uttalande förra E3 (liknelse: PSP).

Det är alltså ett lika starkt argument mot MS-fanboys uttalande om Sonys gyro-stöld.

Tomma argument som sagt.

MS hade ju planerat den till första LIVE som kom så dom visste ju redan innan PSP fanns att den knappen skulle finnas.

Sony använde ju sin kontroll EFTER det att Nintendo visade sin kontroll och ahde troligen inga planer på att använda det patentet till sin PS3:a om inte Nin hade gjort något liknande.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
MS hade ju planerat den till första LIVE som kom så dom visste ju redan innan PSP fanns att den knappen skulle finnas.

Sony använde ju sin kontroll EFTER det att Nintendo visade sin kontroll och ahde troligen inga planer på att använda det patentet till sin PS3:a om inte Nin hade gjort något liknande.

mBr, det är ganska kul att läsa allt du skriver med ditt tunnelsyn. Ärligt om någon skulle ha kopierats så skulle väll stämings ansökningar redan vara idomstolen. Sen att bråka över att de har likande färgsystem, en knapp till online läget mm är ju bara töntig. Så vitt jag vet så har knapparna funnist längre än alla nextgen konsoller och då är alla copycats. Ska vi inte vörja tjata om att de har kopierat xbox med hårdisken fast ps2:an hade det innan krysslådan. Sen var ju ps2:an först med dvd skivor, usch vad feg att använda det som lagrings media sen. Kan rabbla på i evigheter om olika jämförelser, men kan inte du låta sony, ms och nintendo sköta alla inträden på patenter, designer och andra tekniska under då jag tror att de är mycket mer insatta i de olika patenterna mm. Åter till Wii.
Någon som vet om DS kommer att kunna synkas och köras trådlöst mot Wii och att man kan skicka spel från Wii till DS?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Det är nästan så att man längtar till nästa generations konsoller redan nu.

Inte för att uppleva denna grafik, spelkänsla eller pris som det flesta här inne verkar vara helt galna i, utan alla dessa trollinlägg på alla forum där fakta kommer upp och sedan kontras med kommentarer som indirekt säger "Jaså? Jag vet väll att jag har fel men jag vägrar erkänna det och därför försöker jag nu dölja det med en massa meninglöst skitsnack + lite taskiga kommentarer för att få dig att glömma över vad det var vi diskuterade och istället fokusera på att kontra mina innlägg".

/owen on
/pie making begun
/Pieclock rings

MMM.... Muffinman surely likes his' pie.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd

LsdBoy jag bråkade inte om det jag bara sa vad jag tyckte om färgen sedan var det ju massa andra som börja tjata om att jag klagar på minst lilla och att jag bara trollar hit och dit, istället kan dom ju komma med något annat vettigt då när dom ändå skriver istället för att bara säga att jag har fel m.m

Jag har väl rätt att tycka vad jag vill? sedan att vissa har bestämt sig för att motsäga allt jag skriver om är ju inget jag kan hjälpa. Jag gillar inte Sony lika mycket som många andra tycks göra.

Jag gillar inte allt MS gör heller men det är mer sättet Sony gör det på som stör mig och även många andra.
Men som sagt det finns några som redan bestämt att dom ska motsäga allt jag gör och posta bilder på troll Där snackar vi stark fantasi. Det roliga är ju att dom bara gör bort sig själva med sådana bilder och svar

Se bara vilka fina PM jag får

"alltså. du är dryg, otrevlig, barnslig, och tidigare har folk upprepade gånger talat om att bör läggas på allas ignorelista, take a hint ffs. du är störig och ingen gillar dig!"

Det är sånt jag får från AndreaX och han svarar alltid på mina inlägg fast att han inte är med från början utan det är bara för att provocera mig. Men efter alla hans inlägg som är som det högst upp på denna sidan så rapporterar jag det då det hela tiden är påhopp. Till skillnad från det jag skriver som är min syn på Sony och vad jag tycker och tänker, som jag har all rätt att göra.

EDIT:

persa det är inga påhittade stölder, det är mina åsikter. Måste jag hålla med er andra om allt? Sedan om ni stör er eller tycker att jag ljuger och hittar på så varför svarar ni tillbaka med mist lika "dumma" saker som jag skriver enligt er? Är det inte bättre att ni bara skippar att svara? Ni vet ju ändå hur jag "är" säger ni.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Äsch jag ger upp. Har idag kommit fram till att MS-fanboys är värst när det gäller diskussioner. Trött på alla tomma argument och påhittade "stölder".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr

Det är sånt jag får från AndreaX och han svarar alltid på mina inlägg fast att han inte är med från början utan det är bara för att provocera mig. Men efter alla hans inlägg som är som det högst upp på denna sidan så rapporterar jag det då det hela tiden är påhopp. Till skillnad från det jag skriver som är min syn på Sony och vad jag tycker och tänker, som jag har all rätt att göra.

EDIT:

persa det är inga påhittade stölder, det är mina åsikter. Måste jag hålla med er andra om allt? Sedan om ni stör er eller tycker att jag ljuger och hittar på så varför svarar ni tillbaka med mist lika "dumma" saker som jag skriver enligt er? Är det inte bättre att ni bara skippar att svara? Ni vet ju ändå hur jag "är" säger ni.

right, sen att det var svar på dina fradgesprutande psykfalls-PM i samband med att du blev varnad kan vi ju bortse från..

och ingen säger att du inte får ha åsikter, problemet med dig är att du hittar på allt du motiverar dom med. men visst vore det fint om alla (undertecknad inkluderad) bara kunde ignorera dig så att du fick sitta och mysa själbelåtet i tron att dina lögner gått hem.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
right, sen att det var svar på dina fradgesprutande psykfalls-PM i samband med att du blev varnad kan vi ju bortse från..

och ingen säger att du inte får ha åsikter, problemet med dig är att du hittar på allt du motiverar dom med. men visst vore det fint om alla (undertecknad inkluderad) bara kunde ignorera dig så att du fick sitta och mysa själbelåtet i tron att dina lögner gått hem.

detta var det första PM jag skrev till dig:

"Ville bara säga att du är rappoterad efter ditt inlägg där du kalla mig n00Br efter att jag sagt vad som stog i nyheterna innan som ändrades."

Sedan efter det började du med dina vanliga påhopp om trolleri och massa annat.

Då svarade jag med:

"Att du inte själv fattar hur du bär dig åt istället för att försöka lägga hela skulden på mig. har ens inget ord för en som dig längre."

Återigen kommer du med ett svar som innehåller påhopp och massa skit:

"alltså. du är dryg, otrevlig, barnslig, och tidigare har folk upprepade gånger talat om att bör läggas på allas ignorelista, take a hint ffs. du är störig och ingen gillar dig! "

Men visa gärna var alla psykfalls-PM är.... Opps återigen ett påhopp om att jag är ett psykfall, du lär visst inte av dina misstag utan forsätter med påhoppen.

Du säger ju klart och tydligt att jag inte får ha åsikter i detta inlägget också då du påstår att jag hittar på saker. Jag har ingen anledning att ljuga. var har jag ljugit om det jag uppfattar som kopiering från Sony?

Har jag hittat på att dom har gyrofuktion?
Har jag hittat på att deras front är kromad?
Har jag hittat på att dom har en guide-knapp mitt på kontrollen?
Har jag hittat på att dom har 2 versioner?

Om jag har hittat på allt detta så ber jag om ursäkt. Har jag INTE hittat på det så vet inte du vad en lögnare innebär eller så är du en själv.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
detta var det första PM jag skrev till dig:

"Ville bara säga att du är rappoterad efter ditt inlägg där du kalla mig n00Br efter att jag sagt vad som stog i nyheterna innan som ändrades."

Sedan efter det började du med dina vanliga påhopp om trolleri och massa annat.

Då svarade jag med:

"Att du inte själv fattar hur du bär dig åt istället för att försöka lägga hela skulden på mig. har ens inget ord för en som dig längre."

Återigen kommer du med ett svar som innehåller påhopp och massa skit:

"alltså. du är dryg, otrevlig, barnslig, och tidigare har folk upprepade gånger talat om att bör läggas på allas ignorelista, take a hint ffs. du är störig och ingen gillar dig! "

Men visa gärna var alla psykfalls-PM är.... Opps återigen ett påhopp om att jag är ett psykfall, du lär visst inte av dina misstag utan forsätter med påhoppen.

Du säger ju klart och tydligt att jag inte får ha åsikter i detta inlägget också då du påstår att jag hittar på saker. Jag har ingen anledning att ljuga. var har jag ljugit om det jag uppfattar som kopiering från Sony?

Har jag hittat på att dom har gyrofuktion?
Har jag hittat på att deras front är kromad?
Har jag hittat på att dom har en guide-knapp mitt på kontrollen?
Har jag hittat på att dom har 2 versioner?

Om jag har hittat på allt detta så ber jag om ursäkt. Har jag INTE hittat på det så vet inte du vad en lögnare innebär eller så är du en själv.

ja exakt, "har inte ens ord för" och hade jag haft ord för vad jag anser om dig skulle jag bannas utan varningar troligen. mitt svar på ditt PM kom efter en lång rad tröttsamma PM och käbbelposter av dig..

du får ha åsikter, men backar du upp dom med skitsnack får du finna dig i att korrigeras. det du postar ovan stämmer inte / saknar relevans. (och ändå var det där det bästa du kunde gräva upp)

typiska poster: "haha det torrde dom inte" "vem skarttar nu" etc, etc. käbbel helt enkelt, inte ens motiverat med felaktigheter.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=653...

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=653...

/ vilar på fallet och lägger ner.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Andreax, lär dig att korrigera (om det nu är det du gör) utan påhopp så får vi alla det trevligare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
ja exakt, "har inte ens ord för" och hade jag haft ord för vad jag anser om dig skulle jag bannas utan varningar troligen. mitt svar på ditt PM kom efter en lång rad tröttsamma PM och käbbelposter av dig..

du får ha åsikter, men backar du upp dom med skitsnack får du finna dig i att korrigeras. det du postar ovan stämmer inte / saknar relevans. (och ändå var det där det bästa du kunde gräva upp)

typiska poster: "haha det torrde dom inte" "vem skarttar nu" etc, etc. käbbel helt enkelt, inte ens motiverat med felaktigheter.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=653...

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=653...

/ vilar på fallet och lägger ner.

Så varför inte visa alla tröttsamma PM du fick från mig då? Eller är det så att du inte kan backa upp vad du säger? Men det borde du då det verkar vara väldigt viktigt för dig att man ska kunna det. så att det inte bara är massa tomma ord och dåliga argument.

Vadå skitsnack? det är relevant för mig eftersom det är mina åsikter. Du motsäger ju dig själv hela tiden.

Och det jag skrev i inlägget innan är ju sånt som har hänt och så PS3 kommer att vara så varför tjatar du om att det inte stämmer hit och dit?

För mig handlar det inte om att hitta det bästa att gräva upp utan om det som jag stör mig på.
Kan inte du själv hitta något annat att göra istället för att komma med dina påhopp angående mina åsikter? Och kunde du verkligen inte hitta bättre inlägg när du ändå ska klaga

Forsätt med dina påhopp lite till så slipper du ha ord om vad du anser om mig.

EDIT: sluta du/ni att klaga på det jag skriver så blir det ju inga inlägg från mig heller. Men jag känner mig ju tvungen att svara er alla på inläggen ni skriver om mig om hur fel jag har osv osv.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

mBr, kan du lägga ner nu? allvarligt?
I varje jävla tråd som syftar till PS3 så tvingas jag öga igenom sida efter sida med småtjaffs för att komma fram till någon som skriver något matnyttigt.
Borde du inte ha förstått vid det här laget att det faktiskt är DU i de flesta fall som drar igång dryga diskussioner om, som jag anser, är totalt meningslösa.
Den sista tiden sedan du blev aktiv på spelforumet så har jag gett fan i att skriva i de flesta trådar ang. PS3,X360,Wii bara för att jag inte orkar med dina argument för allt verkar ju vara fel om det man själv skriver

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Meningslösa? Tydligen inte! - ni matar ju på elden genom att besvara tråden!

Permalänk
Avstängd

MatzoN jag skriver mina åsikter och sånt jag läser på andra ställen sedan är det ju alla som börjar med att jag trollar hit och trollar dit. Ni säger att ajg ljuger för att jag tycker som jag gör osv osv. Trof*n att jag svarar på era inlägg då om hur jag hittar på saker och trollar.

Så det är ju inte jag som börjar med "tjafset" utan det är j ualla ni som skriver hur korkade minainlägg är hela tiden. skit i att svara på mina inlägg så slutar jag ju skriva, låt mig ha mina åsikter. Sist jag kollade så var det inte olagligt.

Till skillnad från många andra så skriver jag när jag känner missnöje med något. istället för att bara svälja och tänka "nädå inget fel här inte"

Hur skoj tror du det är för mig då att bli kallad troll, psykfall, lögnare och allt annat smart som folk hittar på???

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Moderator
Testpilot

Du känner dig inte ganska ensam i den här diskussionen [mBr]? Tycker inget illa om dig eftersom jag inte känner dig men till den här punkten så känns det ganska meningslöst att hänga kvar vid sin åsikt att Sony är "copycats" i branschen. Min åsikt är att alla företag är lika goda kolsupare.

Jag har mitt hjärta hos Nintendo och jag tycker att Nintendo alltid har försökt att utveckla Tv-spelskonceptet och vågat sticka ut hakan. Sen är det som det ganla talesättet säger; friskt vågat hälften vunnet.

Du har uppenbarligen ditt hjärta hos M$ och det är ju din åsikt. Sen så har jag bara en liten sak att påpeka, M$ är ju inte direkt kända för att vara så värst innovativa nu för tiden om man ser till hela företaget med operativsystem etc.

EDIT: Såg nu att mitt inlägg nog också låter lite hårt. Jag håller med dig mBr att du förtjänar inte att bli kallad psykfall, troll m.m. bara för att du har en kontroversiell åsikt. Det är ju ingen diskriminerande åsikt i alla fall.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Avstängd

Dinoman jag skriver inte det jag gör för att få höra massa skit från folk så då gör det mig inte så mycket om jag är "ensam" i diskutionen.
Allt jag vill är att skriva mina missnöjen med Sony och då passar en tråd som handlar om PS3 bra då det främst ar det jag stör mig på i nuläget.

Sedan att det finns vissa som gör allt för Sony och blundar för det dom gör och mer än gärna klagar på mig gör ju att det blir diskutioner hela tiden.
För även att många skriver svar till mig så kommer ju jag inte ändra min åsikt utan då blir det ju bara att jag svarar på deras inlägg som i mina ögon är minst lika "innehållsrika" som dom säger att mina inlägg är.

Jag vet att även MS tar idéer från andra och det har jag sagt tidigare med, men jag tycker inte dom gör det lika uppenbart som Sony.

nintendo är det enda företag som jag ser det som kommer med nya saker och går sin egna väg i detta "kriget".

Jag gör ju ingen illa här inne iaf så att bli kallad det jag blir finns det inget rätt till. Och det visar ju bara hur vissa människor är när man inte tycker som dom.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Hedersmedlem

Nu får det f*n vara slutspammat i tråden. Jag struntar fullständigt i vem som började (sandlåda), men den som fortsätter efter detta kommer garanterat att åka på en varning/avstängning.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

nåt jag undrar är hur det kommer funka att lira online på PS3 eftersom jag fattade nada på ps2 hur man skulle göra

Permalänk
Medlem

Online-delen kommer med stor sannolikhet att vara integrerad i PS3-menyn. Alla inställningar och sånt kommer att funnas där. Till PS2 var det däremot mycket krångligare då man var tvungen att starta en skiva för att fixa inställningarna. Detta gjorde man p.g.a. att nätverksdelen inte var planerad som en standard.