Megaman X Collection - "Extramaterialet"

Permalänk
Medlem

Megaman X Collection - "Extramaterialet"

Jag har nu kört igenom alla spelen, tom det grymt tråkiga battle & chase en gång. Ändå har jag 4 oupplåsta extra-thingies. :/ Images 2, Images 4 och två till som förmodligen är Music 7 och Music 8.
Någon som vet hur man får upp dessa? Måste man klara något av spelen annorlunda? (med Zero?) Eller måste man plåga sig igenom battle & chase igen nu med högre svårighetsgrad kanske?
Tack på förhand!
/Gibbon

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Vet inte men kan vara svårighetsgraden, vilken körde du på? Körde du easy så brukar det se ganska mörkt ut med att låsa upp saker och det kan vara som du säger att du måste köra igenom det med Zero.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jag har kört allt på normal, det var bara i Battle & Chase där allt började om i högre svårighetsgrad när man klarat det.
Surt om man måste köra om med Zero nu dock.. :/

Ingen som kört spelet/spelen och lyckats låsa upp allt?

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Det finns flera slut på vissa X spel, du kanske måste få båda?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum