Xbox 360 Live 12 månader för 21€!

Permalänk
Medlem

Xbox 360 Live 12 månader för 21€!

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=X360&title=86018...

Beställde nyss! Jag kollade i lite andra butiker och det kostar lika mycket för 12 månader där som för 3 månader här i Finland Fynda på !

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

Man får ju med 1 år's live när man köper boxen.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Man får ju med 1 år's live när man köper boxen.

Man får med en månads Live Gold och livstids Live Silver. Man behöver Gold för att kunna spela Online...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Man får med en månads Live Gold och livstids Live Silver. Man behöver Gold för att kunna spela Online...

jaha

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det borde vara gratis att kunna spela online när man redan pröjsar för internet uppkoplingen, det känns iaf mer självklart än att kunna ladda ner prylar.
Dom borde vända på det, gratis spelande och pröjsa för att tanka prylar.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Bara jag som tycker det borde vara gratis att kunna spela online när man redan pröjsar för internet uppkoplingen, det känns iaf mer självklart än att kunna ladda ner prylar.
Dom borde vända på det, gratis spelande och pröjsa för att tanka prylar.

Då tjänar de inte lika bra, och då blir Xboxen dyrare.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Bara jag som tycker det borde vara gratis att kunna spela online när man redan pröjsar för internet uppkoplingen, det känns iaf mer självklart än att kunna ladda ner prylar.
Dom borde vända på det, gratis spelande och pröjsa för att tanka prylar.

Jag tycker absolut det värt pengarna, med tanke på hur smidigt det har varit att lira online på Xboxen med voice, friendslists, cross-game invites, scoreboards och allt sådant. Och med Xbox360 kan man ju göra ännu mer så... det är inte så mycket att klaga på.

Jämför det inte med PC-spel online, för PC-spelens matchmaking (eller vad man nu ska kalla det) är ganska så primitivt jämfört med Live.

EDIT: Någon som vet om det där gäller Xbox också, eller om det bara funkar för Xbox360?

Observera förresten att ordrar på play.com för under £20 skickas från Jersey, och därmed för viss tullrisk med sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
EDIT: Någon som vet om det där gäller Xbox också, eller om det bara funkar för Xbox360?

Observera förresten att ordrar på play.com för under £20 skickas från Jersey, och därmed för viss tullrisk med sig.

Ingen aning... Och jag tror inte att det blir dyrare än här fastän tullen tar den

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum