Permalänk

obskyra spel?

http://assemblergames.com/forums/forumdisplay.php?f=7

Rätt kul forum jag råkade upptäcka som uteslutande inriktar sig på spel som aldrig kom ut, prototyper etc. Kort sagt, gamerns våta dröm!!

Så på tal om det. Är det nån här som kommit över ovanstående och vill dela med sig nån schysst anekdot?

Rätt kul på det forumet.. En snubbe kom över en FUNGERANDE m2 för 50 dollars eller något åt det hållet .. Ibland är livet extra rättvist/orättvist

Permalänk
Medlem

Och en m2 är?

Permalänk
Medlem

M2:

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Ja precis enligt bilden ovan. Det var panasonics försök att lansera en 64-bitars som i vissa avseenden (googla gärna skärmdumpar) kunde ha givit plajstationet en match. Denna brukar betecknas som någon sorts "helig graal" och blir mer och mer mytomspunnen för var dag som går känns det som.. Det mesta ligger naturligtvis i att den aldrig blev släppt och att detta beslutet hamnade så sent i sin utvecklingscykel, den var i princip produktionsklar (rätt mig om jag har fel!).

Skulle en sådan här dyka upp på ebay (tradera? glöm det! kan du nog räkna med att den lär hamna på runt 20-40kkr...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

FZ? det är alltså en "3-DO 2" bara. rätt tuff design, men den påminner mycket om NeoGeo-CD 2 också.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Finns det några spel till den då, om den "nästan" var klar för produktion?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?