Ladda ner gta1 och gta 2 gratis från rockstar games

Permalänk

Ladda ner gta1 och gta 2 gratis från rockstar games

http://www.rockstargames.com/classics/ rätt roliga spel för er som inte provat dem..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Och JAAAAAAH! det är freeware nu.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Det har varit freeware sedan julas.

Permalänk
Medlem

Väldigt gammal "nyhet"..

Permalänk
Medlem

Nyhet för mig i alla fall. Tack för tipset!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Väldigt gammal "nyhet"..

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Väldigt gammal "nyhet"..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Väldigt gammal "nyhet"..

Permalänk
Medlem

Vad tuffa ni är nu.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

håller med. jätte tuffa är ni! OM NI SER ATT EN ANNAN HAR PÅPEKAT ATT DET ÄR EN GAMMAL NYHET SÅ BEHÖVER NI VÄL FÖR FAN INTE CITERA FLER GGR. så JÄVLA puckat..

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

tack för tipset

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

gött, gammalt Barndoms spel

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk
Medlem

Hade helt glömt detta, tack! ska liras GTA1 inatt

Permalänk

En fråga, har de FPS-limit i dem?

Jag minns när jag försökte spela ettan på en "modern" dator, och det var ingen trevlig (eller långsam) upplevelse.

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trance_Allstar
En fråga, har de FPS-limit i dem?

Jag minns när jag försökte spela ettan på en "modern" dator, och det var ingen trevlig (eller långsam) upplevelse.

På vissa datorer går det för snabbt, och det går inte att ändra på. Vissa datorer är "lagom snabba" och kan hantera det.

Tror det finns någon FPS-limit ändå... äääh jag vet inte. Men det går att lira normalt på min, 3.0 Ghz Radeon 9800 Pro etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cynomyS
På vissa datorer går det för snabbt, och det går inte att ändra på. Vissa datorer är "lagom snabba" och kan hantera det.

Tror det finns någon FPS-limit ändå... äääh jag vet inte. Men det går att lira normalt på min, 3.0 Ghz Radeon 9800 Pro etc.

Det är då man slöar ner processorn med nåt program jag inte kommer ihåg vad det hette
Var tvungen att använda det när jag skulle lira Blade Runner.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Det är då man slöar ner processorn med nåt program jag inte kommer ihåg vad det hette
Var tvungen att använda det när jag skulle lira Blade Runner.

Ja, det finns många såna. Behöver man en sån är det bara att googla efter CPU slower eller nåt liknande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Det har varit freeware sedan julas.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Väldigt gammal "nyhet"..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaTuSoPPaReN

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Nyhet för mig i alla fall. Tack för tipset!

Varför klagar ni när det tydligen var nytt för någon? Nytt för mig med!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Väldigt gammal "nyhet"..

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom jag bedömer sannolikheten för att folk skall låta bli att skriva kommentarer om hur gammal den här nyheten som liten även om jag rensar tråden har jag låst den.

*tråd låst*