Speka americas amry utan att göra dem där testerna??

Permalänk

Speka americas amry utan att göra dem där testerna??

Går det sista jag prövade vill jag bara lira online men det var massa tester som inte gick att slippa, nu har jag hört att det är rätt bra online tips för atta kunna liran på en gång å vad ska testerna vara bra för?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Först det första så är jag inte helt säker på att jag fattar vad du menar (du skriver som en kratta). Du vill kunna spela Americas Amry online utan att göra testerna?

Är det inte det americas army går ut på? Att man ska göra en massa tester för att få göra fler häftigare tester?

Permalänk

förlåt menar spela.. inte vet jag vissa tester e ju omöjliga tex när ska identifiera fordon.... kommer inte vidare från där å kan alltså inte spela multiplayer??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Jag gissar att du måste titta på tangentbordet medans du skriver och därför inte upptäcker stavfelen.
Ontopic: Inte en aning, har inte lirat på ett par år

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Jag gissar att du måste titta på tangentbordet medans du skriver och därför inte upptäcker stavfelen.
Ontopic: Inte en aning, har inte lirat på ett par år

Ä det är bara noobs som kollar vad dem skriver

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Finns guider med svaren på alla tester.

Permalänk

Ingen av testerna är vidare svåra.

klarar du inte testerna, så är du för dålig för att spela helt enkelt.
Ett bra sätt att gallra nybörjare på, men när det är så jävla enkla tester så spelar det ändå ingen roll...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Tori frågorna har ju inget med spelet att göra för 1 öre, hur man identifierar en olika slags tanks.

Jag såg då inte ett enda fordon under tiden jag spelade, tycker bara det är löjligt.

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelat spelet på över ett år men vad jag kommer ihåg ifrån testerna så var de ju skitenkla. Om du anstränger dig och lägger ner lite tid på det så ska det inte vara några problem att klara dem. Anledningen med testerna är som sagt nog att sålla bort de sämsta, så att det inte blir som i CS (inget emot CS spelare, spelar själv så jag vet vilka idioter som finns) ..

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

Spelet ska vara för Rekryteringsreklam till US army.. va tror du att man behöver kunna, för å vara med i en Arme'? känna skillnad på lite Fordon är väl inge å Böla över. inge jädra CS-barn lir här heller !! (hehe)

spelet är bara gratis för de syfte ja skrev först..

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Ä det är bara noobs som kollar vad dem skriver

Menade det som att vi elita skriver och tittar på skärmen samtidigt, därför ser man så fort man skriver fel

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Ä det är bara noobs som kollar vad dem skriver

Men de noobsen kanske har lyssnat tillräckligt mycket på svenskläraren för att veta att man säger "de skriver" i det svenska språket...

För övrigt, hur kan du tycka att testerna är svåra? Jaja, www.gamefaqs.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Jag tycket inte dem var svåra av någon jäkla anledning klarade jag inte skiten hur jag än svarade allt på teorin, mitt spel måste varit buggat kanske hade glömt å uppdatera eller vad det var..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Du behöver inte göra medic och special forces proven för att kunna spela. Endast skyttetestet och hinderbanan.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Men de noobsen kanske har lyssnat tillräckligt mycket på svenskläraren för att veta att man säger "de skriver" i det svenska språket...

För övrigt, hur kan du tycka att testerna är svåra? Jaja, www.gamefaqs.com

Låter som att du har svarat fel.

Permalänk
Medlem

Eller som att jag inte orkar göra en hel utläggning när det finns en fullt användbar FAQ på den sidan?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Avstängd

Tycker han skriver som babblefish översätter tyska till engelska...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Jag tycket inte dem var svåra av någon jäkla anledning klarade jag inte skiten hur jag än svarade allt på teorin, mitt spel måste varit buggat kanske hade glömt å uppdatera eller vad det var..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Jag tycket inte dem var svåra av någon jäkla anledning klarade jag inte skiten hur jag än svarade allt på teorin, mitt spel måste varit buggat kanske hade glömt å uppdatera eller vad det var..

tror du på det själv?

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe