Permalänk
Medlem

Vilken låda/nätagg?

Vilken låda med nätagg skulle ni rekommendera? Det kan vara en låda med skillt nätagg eller ett "paket". Lådan får gärna vara lite snygg också men de e inte huvudsaken...

Jag har funderat på ett Antec Performance TX1050B men jag vet inte om det stör att det är ett server-chassi, och hur funkar det med 2 st +12V linor i praktiken? Det verkar annars vara ett väldigt prisvärt chassi (hitta ett för ca 950kr)...

Nätagget ska till en ny dator så jag behöver lite kraft

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hört mycket bra om Antec Sonata.

Visa signatur

Amd 64 3200+ Win. -\- DFI LanParty -\- Sapphire X800XL -\- 512 pc-3200 -\- WD 200 gb S-ATA -\- Moddat LANboy -\- Tagan EasyConnect 480W -\- 19" CRT

Permalänk
Medlem

Ang nätagg så har jag hört bra om Hiper. Har själv beställt ett Hiper Modular 580w.
Bara att vänta tills det kommer nu.

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

jag skulle tipsa om arctic cooling silentium t2....stilren o snygg (i mina ögon) och låter noll...såvida du inte har högljudd cpu/gpu-kylare. är en hdd-muffler som passar bäst med IDE-diskar. sata-diskar passar men tyvärr inte gummimufflern som sitter i toppen...gör ju inte jättemycket iofs, men ändå men t2an i sig (nätagget och chassifläktarna) låter NOLL!

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk
Medlem

SilverStone Alu Tower TJ05S-T

Om du inte lanar mycket vill säga, har själv beställt 1st ;]