Permalänk
Medlem

Spara på memorystick (K750i)

när man har kopplat in usb sladden i telefonen och öppnar file manager så får man ju bara upp telefonminnet, hur gör jag för att spara på mitt minneskort?

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Gå in på utforskaren istället där hittar du minneskortet som "flyttbar disk" eller något liknande........

Permalänk
Medlem

Flyttbar disk vid enhet C:, diskett etc. i den här datorn.

Visa signatur

Sony Ericsson P-Series.

Permalänk
Medlem

men när jag sparar där hittar jag inte på sakerna i telefonen sen =(

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Du kan inte kolla runt på minneskortet när den är ansluten till datorn.

Permalänk

Jo, när du tar ut sladden.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Jo, när du tar ut sladden.

Var just det jag skrev.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Var just det jag skrev.

Kolla tiden. Säkert 2 sekunder före mig eller nåt.

Btw så kliade jag också mig i huvudet pga av detta i början. Nån som vet varför man inte kommer åt minneskortet när sladden sitter i.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Hedersmedlem

*rensat*

vill ni basha varandra få ni träffas på neutral mark och håna varann, men inte här

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

När ni ansluter USB kabeln till telefonen och till er PC så hittar ni Memory Stick som en flyttbar disk under "Den Här Datorn", precis som ni säger tidigare.

Det ni däremot inte har gjort är att lagra mp3/bilder osv på rätt plats.
Man kan inte lagra det direkt på roten av Memory Stick.
Öppna den Flyttbara disken -> Mssemc -> Media Files och lägg sedan mp3 i Audio, bilder i Images osv osv.

När USB kabeln är ansluten till telefonen och drivrutinerna är installerade korrekt på er PC så bokas Memory Stick upp mot PC och den har då exklusiv skriv och läs rättighet mot kortet. Därav så visas inget i telefonen. Det vore ju lite jobbigt telefonen och datorn skrev samtidigt och korrumperade all data.

Visa signatur

beep bop bop

// Pontus