World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem

World of Warcraft Tråden! V.2

lås inte denna.. den förra går inte att skriva i!.. så ny börjar jag en ny!..

mycket bra kartor att ha
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/kalimdorcont....

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/easterncont1....

EDIT: ändra till v3

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

har man en förhandsbokning på Wow när man köpte betan på tradition?

Permalänk
Medlem

Sluta med alla WoW-trådar!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

men nu vaknar alla såna till igen, aja, låt najk bestämma sej för låsning lr ej:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem







Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chepido
har man en förhandsbokning på Wow när man köpte betan på tradition?

JA!

Sen till tråd skaparen, det här är nog V3,, V1 blev låst den blev för stor, V2 buggade ur o d går inte svara i den så det här är V3

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

MEN DEN ANDRA WOW TRÅDEN FUNKAR INTE!.. så ffs låt oss ha en åtminstone

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

funkade ju inte att skriva i den andra..

Permalänk
Medlem

Om inte V2 tråden funkar, snälla håll er till denna då.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

Alltså öppnar servrarna prick 00:00? är det för hela europa eller en mindre del? om det är för hela europa varför då just kl 00:00 vår tid GMT+1h?

Skivorna till WoW jag fick verkar inte vara av den bästa kvaliten, andra CD:n var bökig för min DVD-brännare att läsa.

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem

Jag tror att Moderator kommer att låsa alla trådar förutom den nya WoW tråden (retail tråden) som kommer att innehålla FAQ - för att på så sätt banta ner antal inlägg i tråden.
Folk lär väl läsa första sidan? :/

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Re: World of Warcraft Tråden! V.2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
lås inte denna.. den förra går inte att skriva i!.. så ny börjar jag en ny!..

Är du seg eller, den går utmärkt att posta i.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeg
Alltså öppnar servrarna prick 00:00? är det för hela europa eller en mindre del? om det är för hela europa varför då just kl 00:00 vår tid GMT+1h?

Skivorna till WoW jag fick verkar inte vara av den bästa kvaliten, andra CD:n var bökig för min DVD-brännare att läsa.

Förmodligen för att vi har samma tidszon som Frankrike, och det är där Blizzard Europe håller till.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: World of Warcraft Tråden! V.2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Är du seg eller, den går utmärkt att posta i.

NEJ! när man klickar på att skika sitt svar så händer inget!!!!

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
Om inte V2 tråden funkar, snälla håll er till denna då.

Är du IQ befriad eller? Testa och läs varför de startades en ny tråd

Permalänk
Medlem

men lås inte denna tråd.. den andra är jobbig att hitta något i flera tusen inlägg.. man orkar juh inte tillslut!!

Visa signatur

KR Lable.. dubble R 4 Life

Permalänk
Medlem

nån som vet om det kommer bli några större förändringar i WoW retail?

vill ha svar samt att alla ignorerar icke wow relaterade inlägg:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
nån som vet om det kommer bli några större förändringar i WoW retail?

vill ha svar samt att alla ignorerar icke wow relaterade inlägg:p

De är nog bara spel tiden och kanske stabilare servrar som är skillnaden.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Avstängd

Tror palans q för att få mount är "fixxad"... nu måste man göra en rikti Q hehe

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
nån som vet om det kommer bli några större förändringar i WoW retail?

vill ha svar samt att alla ignorerar icke wow relaterade inlägg:p

Paladiner får ett nytt quest att göra för att få sin mount.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
Tror palans q för att få mount är "fixxad"... nu måste man göra en rikti Q hehe

Snälla, du spammar på i varenda WoW-tråd, utan att tänka på varken stavning eller innehåll i dina inlägg.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

ok, inget mer då som tillexempel dom laggt till eller tagi bort quests? lr ändrat nått annat? tillexempel 10-meters-buggen som jag gillar att kalla det när fienden är 10 meter bakom och kan träffa en ändå:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Var det någon som hade bilder på ställerna som var stängda under betan? Hörde att någon lyckades komma förbi?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
ok, inget mer då som tillexempel dom laggt till eller tagi bort quests? lr ändrat nått annat? tillexempel 10-meters-buggen som jag gillar att kalla det när fienden är 10 meter bakom och kan träffa en ändå:p

10 meter lagget är väll trevligt
De är nog ingen som vet här på swec vad som är skillnaden, vi vet nog vad skillnaden är när spelet släpps om 5 timmar

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
Var det någon som hade bilder på ställerna som var stängda under betan? Hörde att någon lyckades komma förbi?

Jag lyckades ta mig till ett stängt ställe under betan.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4777162...

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Haha, känner igen frustrationen över att inte få spelet (från förra tråden). Hade hoppats in i det sista att få tag på ett CE, men för tre dar sen tvingades jag inse att det inte skulle hända. Så jag beställde vanliga spelet på CDON, och la mig mig ner och va deprimerad.
Nästa dag ser jag att det går att boka CE hos CDON igen! Naturligtvis kastar jag mig på boka knappen, och är i sjunde himmelen ett tag.
Avbeställer inte det vanliga spelet eftersom min bror gärna vill ha det, och man är väl en sjyst bror :). Fanskapet fick sitt spel imorse och sitter och hånar mig nu... Otacksamma unge!
Gud vet hur länge jag måste vänta. Jag hoppas på måndag, då jag är optimist. Abstinensen tar nästan död på mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
10 meter lagget är väll trevligt
De är nog ingen som vet här på swec vad som är skillnaden, vi vet nog vad skillnaden är när spelet släpps om 5 timmar

Det betyder att meleekaraktärer når längre med sina svärd än vad en magiker gör (dvs +35 yards), så fort de träffat något 1 gång.

Permalänk
Medlem

men det var ju typ så:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibymafayhas
Det betyder att meleekaraktärer når längre med sina svärd än vad en magiker gör (dvs +35 yards), så fort de träffat något 1 gång.

De va de värsta, ja då får man verkligen hoppas att denna buggen är borta till retail.
Inte för att jag märkte av denna bugg under dem 5 dagarna jag lirade betan.

Jag hoppas mest på att laggen försvinner, t.ex. man åker på ett tåg, sen vipps flyger man ur servern, sedans joinar man några minut efter de så har gubben trillat av tåget Detta har hänt ett par gånger för mej, fick springa ett bra tag till stationen.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

är det någon mer än jag som inte har fått någon uppdaterad order från webhallen?

är det någon som vet hur det funkar med guestpass? är det bara ett tillfälligt konto, eller kan man betala och fortsätta med sin char och funkar det med beta-klienten?