Var kan man köpa 3ware Escalade 7506-8?

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa 3ware Escalade 7506-8?

Nån som vet någon svensk webbutik där man kan köpa 3ware Escalade 7506-8 (8-kanalers PATA raid-kort)? Har letat på de vanliga stora butikerna såsom datorbutiken.com, komplett.se, dustin.se, inwarehouse.se, jmeab.se och provat googla det utan framgång

En annan sak som jag oxå skulle vilja ha men inte lyckats hitta i Sverige är A.C.Ryans XTOR APC som är en modul som gör så man kan ha 3 st hårddiskar i 2 st 5.25" platser med en 80mm fläkt framför. Komplett.se har de 2 andra XTOR produkterna men inte just XTOR APC.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

7506-8 finns enligt en sökning på buggy.no-ip.com endast hos Shg.biz. Kostar 5331:-

När det gäller XTOR så kommer det komma under hösten, finns inte i Sverige just nu. Kan kanske bjuda på mer information om ett tag

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Jag blev klart sugen på en sån där XTOR APC någon som vet om den går att beställa i utlandet och leverera till Sverige? Börjar få trångt i lådna med en sån där skulle jag lätt få in flera hårddiskar har 9 stycken just nu

Permalänk
Medlem

Cooler master har en liknande produkt, vilken ger 4st 3.5" på 3st 5.25" platser samt en 12cm fläkt för kylning. http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2...

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Men var kan jag köpa den Dessutom tror jag Coolermaster varianten inte passar så bra i andra lådor som i mitt fall en Chieftec big tower.

Permalänk
Avstängd

kolla på ebay annars ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!