Permalänk
Medlem

Byta användare BBB?

Jag har ganska nyligen flyttat in i en lägenhet med BBB indraget i huset. Och när jag kopplade in datorn så började det funka på direkten. Pga den som bodde här innan hade kvar abonnemang. Men jag har beställt eget abonnemang och vill byta användare till min användare så jag kan surfa på kundsidorna osv. Nån som vet hur faan man byter till sin egen användare. Jag hade inte datorn på inatt och nätverkssladden var urkopplad hela natten så jag hade ingen trafik som höll internet vid liv..
Har även kört ipconfig /release för att försöka släppa bort detta ip så man kan komma till loginsidan men det funkade inte heller.

Hoppas nån vet hur man gör....

/MVH Peter

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Du kommer åt kundsidorna ivf, se bara till att använda dina användaruppgifter när du ska logga in på "bredband.net".
Den gamla aktiveringen kan du inte "få bort", men om du är angelägen bör du höra med supporten så ska de kunna ta bort den gamle användaren.

Visa signatur

who's your mommy?

Permalänk
Medlem

Men om man gör så (loggar in med sina uppgifter) så blir man inte abonnemangsinnehavare så då kan man inte kolla fakturor man kan inte skapa nya användare och man kan inte göra nått som man behöver vara abonnemangsinnehavare! Kundtjänsten är ju stängd på helger och på vardagar hinner jag aldrig ringa dom. Så jag tänkte att nån på swec kanske kunde hjälpa mig.. :/

Edit: Jag fick till det ändå. Var bara en gammal cookie som fuckade upp det för mig.. Tackar!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Men om man gör så (loggar in med sina uppgifter) så blir man inte abonnemangsinnehavare så då kan man inte kolla fakturor man kan inte skapa nya användare och man kan inte göra nått som man behöver vara abonnemangsinnehavare! Kundtjänsten är ju stängd på helger och på vardagar hinner jag aldrig ringa dom. Så jag tänkte att nån på swec kanske kunde hjälpa mig.. :/

Skicka ett mail?