Permalänk
Inaktiv

Co-Tech dremel kopia

Vad följer det med för tillbehör för den som säljs på Clash Ohlsson?
Ska såga i plast och plåt.

Permalänk
Medlem

jag sågade problemfritt i plast och plåt med den.
tillbehören e en bunt, men jag köpte även en extraväska med tillbehör för 149kr.
och klarar mig bra på dem.

du får med lite kap, skär, slip borr, gravyr grejor.

Visa signatur

//Dhenniz
"ASUS A6U laptop"

Permalänk
Medlem

Tycker tillbehören var skit.. fast annars är den bra.

Visa signatur

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates, Apache in house.

Permalänk
Medlem

Köp den på rusta, bra mycket bättre.

Sen kan du köpa billiga vektyg till den på biltema.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Köp den på rusta, bra mycket bättre.

Sen kan du köpa billiga vektyg till den på biltema.

o sen de bästa riktiga kvalitets grejer passar pefekt till den,ta tex deremels lilla kapskiva den e mycke hållbarare än co-techs dom va ju som kex dom sprängdes ju bara:)
fast dremels extra saker e ku lite dyrare men håller bättre:p

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chefnr1
o sen de bästa riktiga kvalitets grejer passar pefekt till den,ta tex deremels lilla kapskiva den e mycke hållbarare än co-techs dom va ju som kex dom sprängdes ju bara:)
fast dremels extra saker e ku lite dyrare men håller bättre:p

Självklart, men kapskivorna som följer med i biltema paketet är bra, även om de går åt någon mer än äkta dremel så kommer det bli mycket billigare.

Det akn dock vara lite problem med att få end el kapskivor och vissa maskiner att funka ihop, något märke som har valt en annan diameter påkapskivehålet, det är lite småjobbigt, emn löses snabbt med att slippa upp hålet lite snabbt(För hand).

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Självklart, men kapskivorna som följer med i biltema paketet är bra, även om de går åt någon mer än äkta dremel så kommer det bli mycket billigare.

Det akn dock vara lite problem med att få end el kapskivor och vissa maskiner att funka ihop, något märke som har valt en annan diameter påkapskivehålet, det är lite småjobbigt, emn löses snabbt med att slippa upp hålet lite snabbt(För hand).

ja allting går att fixa till de gäller inte att ge sej bara:)

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Inaktiv

Någon som har en direkt länk till rusta.se? Har leta igenom hela sidan men hittar inget.

Permalänk

Det är ingen bra idé att direktlänka till saker på Rusta, då de byter ID-nummer på alla artiklar på webben lite då och då, så det blir helt fel
Sök efter multiverktyg.

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av theboogieman
Någon som har en direkt länk till rusta.se? Har leta igenom hela sidan men hittar inget.

inte alltid dom har såna hemma dom e som ÖoB får hem parti då o då så de e inte säkert de ligger i deras sortiment bara! de e bara o åka dit o kolla om dom finns där:p

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk

Letar också febrilt efter dremelkopian på rusta.se, jaja, det blir väl å cykla ner på stan å kolla i butiken.

Visa signatur

VD för Glowpad UF