Permalänk
Medlem

AC Ryan Neon Bar UV/BlackLight 30 cm

Jag funderar på att köpa dessa (då man faktiskt får två rör) från komplett. Jag undrar om någon här har någon erfarenhet av dessa. I julas köpte jag ett par uv-rör från clas ohlsson, men alla avled med tiden så det var bara att gå tillbaka med dom. Först tänkte jag köpa sunbeam:s 30cm uv-rör från gtek, men efter att ha pratat med en del som har _väldigt_ dåliga erfarenheter med just gtek funderar jag på dessa rör från komplett istället.

Tanken med tråden var då att försöka få reda på om ac ryan:s prylar är något att ha, eller bör man satsa på subeam:s prylar istället?

Det är alltså dessa rör jag pratar om: http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=43074&t=2186&l=...

Visa signatur

I am a shaman, magician
The sun is purple, 3D dimensions
I am for mental extensions.

Permalänk

jag har mina lila rör från gtek, inga som helst problem med dom. min kompis har uv rör från gtek och han har inte heller några problem med dom. jag skulle kört på sunbeams prylar, enda problemet är att dom blir lite svagare om man använder förlängningsladdar.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-