Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boooze
mortifer: Det måste du! Spegelrummet mot slutet av spelet är bara det värt inköpspriset... Dessutom är SH3 förbättrat i PC versionen på massor av punkter om du jämför med SH2 Directors cut till PC.

Spegelrummet? Klarade det i sommras, men kommer inte ihåg nåt spegelrum Beskriv lite mer ;>

Permalänk
Medlem

Spoiler.

Genom hela SH3 så finns det bara två stycken speglar, en i det normala köpcentret i början där Heather säger att hon inte tycker om att titta sig i spegeln eftersom hon inte tycker sig se sig själv i reflektionen...
Alla andra speglar är bortrivna eller övertäckta genom hela spelet utom en som finns i det alternativa sjukhuset. Går du in där så kommer du att möta Heathers alternativa skepnad Alyssa genom spegeln.

Visa signatur

Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att du bara får ha två till tre rader beroende på textstorleken.

Permalänk
Medlem

Fortfarande Spoiler...

Aha, är det när rummet fyllas av blod och spegelbilden fastnar? ^^
Det första rummet kommer jag dock inte ihåg :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Finns så många slut också i 2:an. Värt att spela om det tills man funnit alla. Dessutom har man den pissiga motorsågen också ju när man spelar igen...

vart hittar man motorsågen egentligen?
jag har klarat spelet 1 gång på easy..och för nån vecka sen så klara jag det på normal....vet att den ska ligga vid nån ved hög på kyrkogården,men jag hitter den fan inte=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Jag har fortfarande inte klarat det. Navigeringen suger verkligen.

Permalänk

En 17 år gammal tråd altså :]
Tycker navigeringen är helt ok. Mycket värre på fyran, pc.

Visa signatur

HP

Permalänk
Skrivet av Summoning:

En 17 år gammal tråd altså :]
Tycker navigeringen är helt ok. Mycket värre på fyran, pc.

Ja, så länge har jag kämpat, ett par timmar per kväll. Det blir 12400 timmar. På 10000 timmar ska man ju bli expert men det vete fan om det stämmer