cs1.5 eller steam & cs1.6 ?

Permalänk

Det är en sak att böla på något bara för att det är nytt men det är fan befogat att hata steam
med tanke på att det går igång en gång i veckan typ.

Permalänk
Medlem

Kalla mej oengagerad, men exakt vad är nytt i cs1.6?

Visa signatur

"We have just one world But we live in different ones" - Dire Straits, "Brothers in arms"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
yeah har faktiskt kvar installationen på den
testa lite med podbots haha va sjukt *nostalgi*

Oh, vars får man tag på dig och installationsfilen?

Visa signatur

» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TPS-rular
Hur många springer omkring och hoppar i verkligheten, förutom Kajsa Bergkvist?

jadu man kanske vill hoppa över lådor eller vad som helst.
du kanske tänkte springa över alla hinder.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk

Bara jag som inte hittar en enda server via steam, eller har hela skiten fuckat up sig?

Permalänk
Medlem

steam & cs1.6 kan ju stänga av kravallskölden. och så finns det ju 2 m´nya vapen som inte finns i cs 1.5 om jag inte har fel

Permalänk
Avstängd

Steam är nu uppdaterat och fungerar ännu bättre! yipee!

Permalänk
Medlem

#csrevival @ east.gamesnet.net

www.oldschoolcs.org

http://qwo.sytes.net/oscs/

en CD image med alla filer som behövs för old school CS. Från b1.0 till 6.1. 194mb stor.

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av van Basten
jadu man kanske vill hoppa över lådor eller vad som helst.
du kanske tänkte springa över alla hinder.

Vad jag menar är att det är grymt få som springer omkring och hoppar i verkliga livet, och ännu mindre personer som hoppar för att ta sig över lådor. Själv skulle jag nog klättra över de hinder som står i min väg.

Visa signatur

AMD Barton 2500+ | HIS Radeon 9500pro | Epox 8RDA+ | 1024 MB | 500 GB
Teknisk Fysiker

Permalänk
Medlem

Har haft asmycket krångel med Steam, felmeddelanden och hängningar om vartannat. Efter 4 dagar och 3 ominstallationer fick jag det dock att funka!

Känns väldigt ovant i början, som ett nytt spel. Men jag är övertygad om att jag kommer att vänja mig. Tycker snarare att det varit mindre gnäll om hur "den nya versionen av CS har förstört allt", än vanligt. Massor som klagat skitmycket vid varje ny version, sen har folk fortsatt spela ändå.

Kul med lite nya vapen och inte bara antigen colt/ak eller pistol beroende på pengar varje runda, som 95% körde med innan. Att man kan browsa servrar medan man spelar och kolla efter friends är mycket smidigt.

När Steam väl funkar ordentligt och har slutat bugga så är det en bra uppgradering IMO.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mafix
Oh, vars får man tag på dig och installationsfilen?

hehe du kan adda mig på icq 44102782 eller irc qnet #x-gamerz.org,
Hellst ircen ^^

Edit: har full install på cs 6.1 beta och updateringar till hl + beta 6.5 och 6.6

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TPS-rular
Vad jag menar är att det är grymt få som springer omkring och hoppar i verkliga livet, och ännu mindre personer som hoppar för att ta sig över lådor. Själv skulle jag nog klättra över de hinder som står i min väg.

Och inte nog med det jag har extremt svårt att se att någon skulle kasta upp sitt automatvapen på ryggen och ta fram en kniv medans man hoppar runt och springer;)

Visa signatur

/havoc

Permalänk

Suuuuuck släpp det här jävla snacket om cs och realism.... jag somnar